تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
عاشقة الاهلي
:: من كبار التريكاويه ::

عاشقة الاهلي

محل الاقامة : فلسطيــن
الوظيفة : طالبـــــة
بتشجع نادي إيه : الاهلــــــــــي
لاعبك المفضل : محمد ابو تريكة
::: : فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟ Empty

فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟   فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟ Icon_minitime2009-01-04, 8:32 am

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اطل عليكم اليوم بعد اسبوع من المحرقة الصهيونية التي اسفرت حتي الان عن 450 شهيد واكثرمن 2000 جريح معظمهم في حالة حرجة جداااااااااااااااااااااا
اسال الله الشفاء العاجل لجرحانا والرحمة لشهدائنا
ادخل الان في صلب الموضوع
شاهدت من خلال هذ المنتدي التفااااااااااااعل الكبييييييييييييييييير جدا من اخوتي هنا مع اخوانهم في غزة سواء بوضع لاعديد من المواضيع التي تدعو للتضامن مع غزة او بوضع لينكات للتبرع لغزة او غير ذلك او حتي باقوي الاساليب وهو الدعاء
ولكن لاتاخذوا كلامي القادم علي محمل الياس فانا من الناس المتفااااااااااااائلة جدا ولكن
فعلتم انتم فما فعلت انا
اني الان في حالة ضعف شدييييييييييييييييد عما يحدث هنا اشاهد وتشاهدون المناظر التي تدمع لها الاعين في التلفاز ففعلتم انتم ولكن ما فعلت انا
قراتم الصحف والمجلات والمواقع العديدة علي الانترنت وقراتها ايضا ففعلتم انتم وما فعلت انااااااااا
تم الاجتياح البري وهنالك من قدم روحه وابناءه وبيته ورايتم ذلك وفعلتم فما فعلت انا
شعرتم بالياس من موقف العرب والصمت الرهييييييييييييييييب الذين يعيشونه في هذا العالم فادنتم واستنكرتم وفعلتم فما فعلت انا
ذهبتم في مظاهرات وشاركتم باصواتكم وفعلتم فما فعلت انا
تكرر في موضوعي هذا جملة ففعلتم انتم وما فعلت انا
نعم لاني ورغم اني من شعب غزر فاني لا ادري ما فعلت لشعبي سوف تقولون يكفي انكي هناك وتصبرين وتتحملين فاقول لكم فعلتم انتم وما فعلت انا
احببت وطني ولكن ماذا فعلت له
بجد انا كتبت التوبيك ده من عجزي عن عدم فعل شيء فقلت اعبر علني اكون قد عبرت عن شيء
وارجو ان اقدم في الايام القادمة شيئا لوطني الذي قدم لي الكثييييييييييييييير
شكرا لكم في النهاية علي الاستماع
kamatsho treika
:: مشرف سابق ::

:: مشرف سابق ::
kamatsho treika

محل الاقامة : هنا
الوظيفة : جندى مقاتل
::: : مسابقة الشعر

مُساهمةموضوع: رد: فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟   فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟ Icon_minitime2009-01-04, 8:45 am

ربنا يجازيكى خير يا عاشقة
شيمو الاهلوية

شيمو الاهلوية

محل الاقامة : مصر ام الدنيا
الوظيفة : مشروع دكتورة زهقت خلاص هه
الهوايات : رسم وشعر والقراءة سابقا واحيانا النت
بتشجع نادي إيه : الاهلى حبيب قلبى
لاعبك المفضل : محمد ابو تريكه الفنان وكا

مُساهمةموضوع: رد: فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟   فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟ Icon_minitime2009-01-04, 6:25 pm

لا ياميوسه انتى قدمتى وغيرك من اهل شعبك قدم

قدم صمود واستبسال وعدم استسلام للصهاينه رغم الهجوم والقصف المتواصل
بصبركم واحتسابكم لكل اللى بيحصل لكم عند الله خليتوا الصهاينه زى الحيوانات الهايجه اللى من فشلها مش عارفه بتعمل ايه
انتوا قدمتوا كتير اوووووووووووووى سواء صبر ع الحصار وصمود ادام المجازر وصبر على فقدان الاهل والاحباب
وان شاء الله المقاومه (حماس ) هتزلزل الصهاينه وتهزمهم ( ولازم كلنا نبقى ورا حماس لانها الوحيده اللى بتقاوم دلوقتى رغم اعتراضنا زمان او دلوقتى على بعض التصرفات ) لكن خلونا ننسى حماس السلطه ونفتكر حماس المقاومه ابناء الشيخ ياسين والرنتيسى ونزار ريان
عاشقة الاهلي

عاشقة الاهلي

محل الاقامة : فلسطيــن
الوظيفة : طالبـــــة
بتشجع نادي إيه : الاهلــــــــــي
لاعبك المفضل : محمد ابو تريكة

مُساهمةموضوع: رد: فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟   فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟ Icon_minitime2009-01-04, 9:16 pm

الله الله الله شووووووووووو هالمعلومات الجااااامدة يا شيمو بجد بحس انك متابعة للوضع وكانك هنا
بس برده دلوقتي بس حسيت اني بعمل حاجة كويسة وبفضل الله ثم مساعدة المنتيد لي بدات ابذل قصاري جهدي لتقديم ما هو افضل
شيمو الاهلوية

شيمو الاهلوية

محل الاقامة : مصر ام الدنيا
الوظيفة : مشروع دكتورة زهقت خلاص هه
الهوايات : رسم وشعر والقراءة سابقا واحيانا النت
بتشجع نادي إيه : الاهلى حبيب قلبى
لاعبك المفضل : محمد ابو تريكه الفنان وكا

مُساهمةموضوع: رد: فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟   فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟ Icon_minitime2009-01-05, 2:02 am

اقتباس :
الله الله الله شووووووووووو هالمعلومات الجااااامدة يا شيمو بجد بحس انك متابعة للوضع وكانك هنا

اه ياميوسه متابعه كل اللى بيحصل وعلى طول مشغله الجزيرة والاقصى تضامنا معاكم ودى اقل حاجه ورغم اللى بيعملوه الصهاينه النصر ليكم فى النهايه وكمان انا بحب فلسطين جدا ولى اصدقاء كتير هناك
اقتباس :
بس برده دلوقتي بس حسيت اني بعمل حاجة كويسة وبفضل الله ثم مساعدة المنتيد لي بدات ابذل قصاري جهدي لتقديم ما هو افضل

ربنا يوفقك ياميوسه ونسمع اخبار حلووووووووووووووة كتير ونقدم التهانى لشعب غزة الجميل

فعلتم انتم ........فماذا فعلت انا؟؟؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ام تشاهد ابنها وهو يشاهد فيلم اباحي......فماذا فعلت ؟؟؟؟
» فعلت كل هذا لامك ..........!!!!!!!!!!!
» فعلت ماتريد فلا تتعالى
صفحة 1 من اصل 1