تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
boba ezz
:: تريكاوي 100 100 ::

boba ezz

محل الاقامة : Egypt
::: : عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Empty

عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟   عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Icon_minitime2009-01-05, 9:53 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم

عايزين تعرفوا ايه الفرق اقولكم

ركزوا معايا

• اولا : المشجع الاهلاوى بيصحى من النوم مبتسم ويسمع اغنية يا حلو صبح يا حلو طل
  • بيروح شغله مرفوع الراس لان فريقه دايما مشرفه ومفرحه وبيكسب على طول ( ما شاء الله )
  • المشجع الاهلاوى اخر النهار بياخد مراته وولاده يفسحهم لانه مبسوط لان فريقه مشرفه وبيكسب
  • بالليل بيروح يقعد على القهوة ويقعد حاطت رجل على رجل واخر انبساط
  • بيروح ينام ويحلم احلام سعيده بنجوم الاهلى0

• ثانيا : اى مشجع تانى بيصحى من النوم مكتأب ويسمع اغنية طريقك مسدود مسدود مسدود
  • بيروح شغله مدارى وشه لان فريقه دايما مغلوب وطبعا مابيسلامش من لسان زمايله
  • طبعا بيرجع من الشغل مابيخرجش تانى عشان ماحدش من اصحابه يقابله ويقوله انتوا اتغلبتوا امبارح كمان ليه

ويفضل قاعد ينكد على مراته ويضرب فى عياله ويكسر فى الشقه من القهر ياعينى

• لو زهق من قاعدة البيت وحب يروح القهوة مابيستحملش يا عينى الناس اللى بتتكلم على فريقها اللى بيكسب وهوه مش لاقى كلام عن فريقه المغلوب دائما

وبيتقهر تانى ويصعب عليه حال فريقه ويروح بسرعه على البيت

• بيفضل قاعد يهرى وينكت فى نفسه لحد ما يغمى عليه وينام

انا الحمد لله مشجعه اهلاويه الباقين بقى ربنا معاهم
عرفتوا بقى ليه جماهير الاسماعيلى عملت كل ده لانهم ياعينى من النوع التانى ( والله برده بيصعبوا على الواحد اصل
القهر وكسرت النفس على طول دى
مش حاجه سهله )

انا خلاص خلصت كلامى اللى عانده حاجه ويحب يقولها اهلا وسهلا

كاتب الموضوعرسالة
boba ezz

boba ezz

::: : عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Empty

عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟   عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Icon_minitime2009-02-10, 10:48 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

ميرسى لمرورك ايها الفرعون العاشق نورت يا باشا
boba ezz

boba ezz

مُساهمةموضوع: رد: عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟   عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Icon_minitime2009-02-10, 10:50 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

ميرسى لمرورك يا ميدو

اقتباس :
بس فى سؤال
هى المانجه نوعها ايه ؟
اصلها تفرق معايا اوى

هسألك فى الموضوع ده ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
soma
:: من كبار التريكاويه ::

soma

محل الاقامة : alexandria
الوظيفة : studint
بتشجع نادي إيه : alahly
لاعبك المفضل : met3b
::: : 6/2009

مُساهمةموضوع: رد: عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟   عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Icon_minitime2009-02-14, 12:40 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
جامد التوبك ده يا بوبا وعندك حق فى كل كلمه قولتيها
وعلى فكره خساره تقولوا على الاسمعلاويه المنجاويه
المانجه دى حاجه حلوه والاسماعيلى ده فريق استغفر الله العظيم
ههههههههههههههههههههههههههههههه
Treikawymagoody
:: مراقب سابق ::

:: مراقب سابق ::
Treikawymagoody

محل الاقامة : مصــــــــر
بتشجع نادي إيه : الأهلــــــى
لاعبك المفضل : أبو تريــكة
::: : 6/2009

مُساهمةموضوع: رد: عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟   عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Icon_minitime2009-02-16, 1:43 pm

فعلا هذا هو الفرق بين مشجعى
الفرسان الحمر
و
الفراخ البيضا
و
الكتاكيت الصفرا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك يا بوبا
توبيك لذيييييذ بجد
boba ezz

boba ezz

مُساهمةموضوع: رد: عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟   عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Icon_minitime2009-02-16, 11:57 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

ميرسى لمرورك يا سومه نورتى يا قمر
boba ezz

boba ezz

مُساهمةموضوع: رد: عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟   عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Icon_minitime2009-02-17, 12:11 am

بسم الله الرحمن الرحيم

نورت التوبك يا مجدى
ميرسى لمرورك
سحس
:: تريكاوي نشيط ::

:: تريكاوي نشيط ::
سحس

::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟   عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Icon_minitime2010-04-08, 6:42 am

ههههههههههههههههههههه
صح الصح
إسراء

إسراء

محل الاقامة : قنا
الوظيفة : طالبة
الهوايات : النت والكمبيوتر والتليفزي
بتشجع نادي إيه : الأهلى المصرى
برشلونة
لاعبك المفضل : أبو تريكة
ميسى
رونالد

مُساهمةموضوع: رد: عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟   عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟ - صفحة 2 Icon_minitime2010-04-08, 11:03 am

تسلم الايادى توبيك جميل جداااااااااااااا

عايز تعرف الفرق بين يوم فى حياة المشجع الاهلاوى واى مشع تانى ادخل شوف ؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» لو عايز تعرف ادخل
» عايز تموت ادخل هنا وانت تعرف
»  ايه الفرق بين منتدانا واى منتدى تانى ؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2