تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

أسؤ ءحجاب هو حجاب مصر

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
omnia elmasriea
:: مشرف سابق ::

:: مشرف سابق ::
omnia elmasriea

محل الاقامة : أم الدنيا وبكل فخر
الوظيفة : طالبة ف كلية الاداب لما ن
الهوايات : مبقتش تفرق
بتشجع نادي إيه : مبقتش تفرق
لاعبك المفضل : بردة مبقتش تفرق
::: : أسؤ ءحجاب هو حجاب مصر Empty

أسؤ ءحجاب هو حجاب مصر Empty
مُساهمةموضوع: أسؤ ءحجاب هو حجاب مصر   أسؤ ءحجاب هو حجاب مصر Icon_minitime2009-03-13, 1:36 am

بسم الله الرحمن الرحيم هتكلم عن موضوع والله مهم اوووووووي وهو لبس بنات الايام دي بجد صدقوني انتوا نفسكوا بتشوفوا بقا اسؤء حجاب حجاب مصر علي الاقل دول الخليج بقا لبسهم عبايات لكن حجات مصر اعوذ بالله تلاقي البنت لبسة بنطلون ضيق اووي وبضي واللي يفرسك انها لبسة طرحة طيب ازاي مينفعش والله العظيم ما ينفع لازم كل عضو من الموجودين يدي راية في الموضوع دة علي فكرة انا بعذر الشباب اوووووووووووووي لاني انا لما بلاقي بنت كدة ببص طيب انا ببص امال الشباب بقا يعملوا اية وبعدين هقولكوا حاجة خاصة بالشباب والاخوات نصيحة مني لكل شاب او اخ او اب او جوز (قال رسول الله صلي الله علية وسلم لايدخل الجنة الرجل التيوس قال ما هو الرجل التيوس يارسول الله قال هو الرجل الذي لايغار علية اهل بيتة)صدق رسول الله صلي الله علية وسلم ياعني الشاب اللي ميغرشي علي اختة او مراتة وهية ماشية بالمنظر دة ومية واحد بيبص عليها ميدخلش الجنة كمان عاوزة اقول حاجة اايضا قال رسول الله صلي الله علية وسلم (لعن الله الرجال المشتبهون بالنساء ولعن النساء المشتبهون بالرجال) صدق رسول الله صلي الله علية وسلم ياعني بالله عليك اسئل سؤال وكل واحد يجاوب مع نفسي وانت ماشي وانت ومراتك لبسة لبس ضيق ولقيت واحد بيبص عليها احساسك هيكون اية ؟؟؟؟؟؟؟ هتفرح ولا تزعل وانتي هتكوني اية زعلانة ولا فرحانة
بردة نصحية للببنات اتقوا الله في ربنا الاول وبعدين نفسكوا وبعدين في الشباب عاوزة اعرفكوا اني البنت اللي تخرج بالمنظر دة واي حد يبص عليها هية بتاخد الف سيئة وهو بياخد سيئة واحدة بس طيب تخيلي بقا 100 واحد بصلك اضربي 100 في 1000 يااااااااااااااااااااااااااااااااة واحنا ااساسا في عرض حسنة واحدة وفي عرض رحمة ربنا معني لعنة الله اني ربنا يخرجنا من رحمتة واحنا اسااسا مش هندخل الجنة الا برحمة ربنا فيها اية لما البنت تلبس لبس شيك اوك وجميل اوك لكن محتررررررررررم لا يلفت انظار الشباب اليها اقول قولي هذا واكتفي تحيااااااااااتي حنين مصر
اسماء الاهلوية
:: مراقب سابق ::

:: مراقب سابق ::
اسماء الاهلوية

محل الاقامة : مصر
الوظيفة : طالبه فى كليه ا
الهوايات : الرسم وشغل البيت والنت
بتشجع نادي إيه : (الاهلى وحرس ا
لاعبك المفضل : ابو تريكه وميسى
::: : مايو 2009

أسؤ ءحجاب هو حجاب مصر Empty
مُساهمةموضوع: رد: أسؤ ءحجاب هو حجاب مصر   أسؤ ءحجاب هو حجاب مصر Icon_minitime2009-03-13, 11:44 am

والله عندك حق كلامك جمييييييييييييل والله وروووووووعة
انا الحمد الله محجبه ولبسه خمار الحمد الله
انا والله ماعرفش البنات بتعمل فى نفسها كده ليه يلا ربنا يهديهم وربنايحسبهم بكره يعرفه انهم كده بيضحكوا على نفسهم وكل دا وسوسيت شيطااااااااااااااااان
وانا والله بضايق جدااااااااا من البنات الى بتلبس كده ربنا يهديهم كلهم ياااااارب
تسلم ياحنيين مصر ع الموضوع الجمييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل

أسؤ ءحجاب هو حجاب مصر

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» اسؤء حجاب حجاب مصر !!!!!!!!
» أخلاق بلا حجاب أم حجاب بلا أخلاق
» حجاب الرجل
صفحة 1 من اصل 1