تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

أبو تريكة يفوز بلقب أثر لاعبي العالم شعبية

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مجهول
:: تريكاوي عامل اللي عليه::

:: تريكاوي عامل اللي عليه::
مجهول

محل الاقامة : مصر
الوظيفة : طالب
الهوايات : السباحة كرة القدم
بتشجع نادي إيه : الأهلي
لاعبك المفضل : أحمد حسن
::: : لم يحصل علي أوسمة

أبو تريكة يفوز بلقب أثر لاعبي العالم شعبية Empty
مُساهمةموضوع: أبو تريكة يفوز بلقب أثر لاعبي العالم شعبية   أبو تريكة يفوز بلقب أثر لاعبي العالم شعبية Icon_minitime2009-04-22, 5:34 pm

محمد أبو تريكة لاعب النادى الأهلى والمنتخب المصرى
على لقب أكثر لاعبى العالم شعبية للعام الثانى على التوالى فى الإستفتاء الذى أجراه الإتحاد الدولى لتأريخ وإحصاء كرة القدم .

وذكر بيان صادر عن الإتحاد الدولى لتأريخ وإحصاء كرة القدم على موقعه الرسمى أن محمد أبو تريكة حصل على اللقب بعد منافسة قوية مع المهاجم الهندوراسى ديفيد سوازو مهاجم بنفيكا البرتغالى والذى كان يتصدر الإستفتاء فى الشهور الثلاثة الماضية .
وأشار البيان إلى أن أبو تريكة قد حصل على 301 ألف و837 صوتا فى الإستفتاء مقابل 283 ألفا 829 صوتا حصل عليها منافسه ديفيد سوازو ، بينما جاء البرازيلى ماركوس لاعب بالميراس البرازيلى فى المركز الثالث ، يليه السودانى فيصل عجب لاعب المريخ السودانى فى المركز الرابع ، ثم البرازيلى روجيرو سينى حارس مرمى ساوباولو البرازيلى فى المركز الخامس .
وأوضح البيان أن النجم حسنى عبد ربه لاعب أهلى دبى الإماراتى جاء فى المركز ال 23 بإجمالى أصوات 4 آلاف و833 صوتا ، وهو اللاعب المصرى الوحيد الذى شارك فى إستفتاء الإتحاد الدولى للتأريخ والإحصاء .
تجدر الإشارة إلى أنه بلغ إجمالى عدد المشاركين فى الإستفتاء مليونا و 384 ألفا و 610 أصوات ، وكان أبو تريكة حصل على لقب أكثر لاعبى العالم شعبية فى عام 2007 بعدما حصد ما يزيد على مليون صوت ليتفوق على السعودى ياسر القحطانى مهاجم الهلال السعودى .
الشيماء
:: تريكاوي بيقول ياهادي ::

:: تريكاوي بيقول ياهادي ::
الشيماء

محل الاقامة : المنصوره
الهوايات : النت ومشاهدة كره القدم
بتشجع نادي إيه : الاهلى
لاعبك المفضل : ابو تريكه
::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: أبو تريكة يفوز بلقب أثر لاعبي العالم شعبية   أبو تريكة يفوز بلقب أثر لاعبي العالم شعبية Icon_minitime2009-04-22, 6:15 pm

والله ياجماعه ابو تريكه يستحق اكتر من كده وانا معنديش كلام اقدر اوفى بيه حقه لانى مهما قلت عليه مش هيبقا كفايه انا بتمناله كل خير وربنا يحقق ليه كل اللى هو بيتمناه وربنا يجزيه خير على كل اللى هو بيعمله
Gehad Adel
:: مشرف سابق ::

:: مشرف سابق ::
Gehad Adel

محل الاقامة : EGYPT
بتشجع نادي إيه : EL_AhLy w bs
لاعبك المفضل : TrEiKa .. KAka
::: : مايو 2009

مُساهمةموضوع: رد: أبو تريكة يفوز بلقب أثر لاعبي العالم شعبية   أبو تريكة يفوز بلقب أثر لاعبي العالم شعبية Icon_minitime2009-04-22, 6:37 pm

أنا مش عارفه اقول ايه .وانا موافقة شيماء ان ابوتريكة يستحق اكتر من كده بكتير
بجد انا عمري ماشفت أخلاق ولا طيبة قلب زي اخلاق تريكة وطيبة قلبه ..بجد انا فخورة جدا بيه
عشان فيه لاعب مصري بالاخلاق دي
وبحبه مووووووووووووووت ..دانا مجنونة بيه .......... Idea .
ربنا يوفقه .ويرجع لمستواه ..يااااارب
تسلم يامجهول ..

أبو تريكة يفوز بلقب أثر لاعبي العالم شعبية

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1