تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه Empty
مُساهمةموضوع: الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه   الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه Icon_minitime2009-04-24, 1:13 am

مفيش كلام يتقال بعد لقاء ألقمه علي فريق الكوره في النادي الأهلي مفيش كلام يوصف حالة الهراء الموجودة في الفريق مفيش كلام يحلل الإفلاس التدريبي للبرتغالي جوزيه مفيش كلام يوصف سلبية إدارة الأهلي مفيش كلام ممكن يبرر حاله من اللا مسئوليه من الجهاز الفني للأهلي يا تري ماذا سيقول حسام ألبدري طبعا الكلام من ألبدري ولكن اللسان لسان جوزيه وبماذا سيبرر هذا الأداء الهزيل هزيل بل أكثر من هزيل فالزمالك كان يلعب وحده دون منافس والإحصاءات تثبت أن الأهلي لم يصل لمرمي الزمالك إلا في كرتين لابوتريكه بينما وصل الزمالك 7 و 8 مرات عامة لا توجد مبررات يا بدري ولا جوزيه ساحر في خلق المبررات وياعيني الملعب زى الفل والجمهور كامل العدد والحكم كان مستواه ممتاز يا تري جوزيه هيقول إيه ؟ لان أكيد جوزيه مش هيغلب ممكن يقول إن السبب هو غياب بركات وطبعا سبب ومبرر واهي ولو قال كده يبقي جوزيه ده مدرب عادي وليس ساحر ولا عبقري لان العبقري لا يعتمد علي لاعب وممكن تقول إيه كمان يا جوزيه احمد حسن لسه راجع من الاصابه ولا تريكه مش في الفورمه ألحاجه الوحيده اللي أنا متأكد منها إني عرفت إلي أين المسير !
المسير المظلم للنادي الأهلي كرويا فالمسير إلي الهاوية هو طريق الأهلي في قادم الفترات إذا ما استمر البرتغالي علي عجرفته وأنا مش فاهم هو مصر علي عجرفته علي إيه ده مغلوب من ألشرطه ومتعادل مع بترول أسيوط بالعافيه والحرس خرجه من الكأس يا جماعه الموضوع لا يحتاج لوقت المستوي واضح تحت الصفر للأسف لا يوجد أي اداره فنيه الزمالك تلاعب بالأهلي ولولا خوفهم علي التعادل في أخر ربع ساعة لخسرنا المباراة إلي متي يا مجلس إدارة الأهلي ؟ إلي أن يسقط الفريق سقطه تطول لسنوات أم ماذا أما إذا كنتم غير قادرين علي تقديم المزيد ومستسلمين لسلبيتكم الواضحة أرجوكم أعضاء مجلس إدارة النادي الأهلي سلموا المشعل لمن هو قادر علي قيادة الربان الأهلاوي في هذه الفترة مع كل شكرنا وتقديرنا لما قدمتموه وعن مانويل جوزيه فلابد أن يرحل عقب نهاية الموسم مباشرة أي كانت النتيجة سواء أخذنا الدوري أو خسرناه لقدر الله لسببين انه مدرب كاذب ومتعجرف كيف لا وهو وعد قبل مونديال الانديه باليابان بالوصول للنهائي ولم يستطع تخطي الدور الأول كيف لا وهو وعد بإنهاء الدوري بفارق 15 نقطه عن من يليه في الترتيب وهو ثاني الدوري الآن قبل خط النهاية بأربعة مراحل وحتى إذا عاد للمقدمة فمن رابع المستحيلات أن يتصدر بفارق 10 نقاط فما يحدث للأهلي طبيعي جدا نتيجة تراكمات من الأخطاء والعجرفة المتواصلة من البرتغالي وسلبية مجلس إدارة الأهلي وفي النهاية أنا سعيد جدا إني عرفت إلي أين المسير حتى لا اصدم ولا يسعني غير أن أهنئ جماهير الزمالك ومجلس إدارتهم ولاعبيهم علي هذا الأداء الجميل والمباراة الرائعة التي قدموها وهذا لان من الرقي الاعتراف بأفضلية الغير سلام .
4everاهلاوية
:: مراقب سابق ::

4everاهلاوية

محل الاقامة : المحلة
الهوايات : النت والقراية
بتشجع نادي إيه : النادى الاهلى ط
لاعبك المفضل : محمد ابو تريكة
::: : ابريل 2009

مُساهمةموضوع: رد: الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه   الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه Icon_minitime2009-04-24, 1:30 am

بصراحة ماعنديش تعليق
مش عارفة العيب فين

بس فى مشكلة فعلا
الاهلى فى حالة تدهور
واخشى يكون داخل على ازمة
ربنا يستر

شكرا ليك
باتنبألك بمستقبل صحفى او اعلامى
هههههههههههههههههههه
menna333
:: تريكاوي محدش قده ::

:: تريكاوي محدش قده ::
menna333

محل الاقامة : مصر
الوظيفة : طالبة
الهوايات : النت والسفر
بتشجع نادي إيه : الاهلى والبرسا
لاعبك المفضل : عبد الوهاب وتريكة
::: : ابريل 2009

مُساهمةموضوع: رد: الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه   الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه Icon_minitime2009-04-24, 1:35 am

عندك حق والله
وانا معاكى يا ايات فعلا متعرفيش المشكلة فين
وربنا يستر
انا شفت الماتش كان بااااااااااارد
وغلطات بالجملة ولولا رمزى كان زمانا مغلوبين
اما بخصوص المستقبل الصحفى لميدو فانا فعلا لا حظت كدة
Madyan
:: المديـر العـــام ::

Madyan

محل الاقامة : Giza - Egypt
الوظيفة : Engineer, Graphic Designe
الهوايات : designing,football,drawing...
::: : الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه Empty

مُساهمةموضوع: رد: الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه   الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه Icon_minitime2009-04-24, 1:45 am

مش فاهم ليه الهجوم الشرس ده علي جوزيه يا ميدو
مفيش اتنين يختلفوا علي قدراته وامكانياته وانه مدرب كفؤ بمعني الكلمة
اللي بيحصل السنادي ارهاق واجهاد نتاج خمس سنوات من المنافسة الحقيقية في بطولتين هم الاقوي لاي نادي افريقي (الدوري المصري ودوري ابطال افريقيا) وتخللها كذلك مباريات كاس مصر وكاس العالم للاندية وسوبر مصري وافريقي ومباريات المنتخب القومي اللي بيمثل 70% منه لاعبي الاهلي
وخلال هذا المشوار تم حصد اربعه دوري و3 دوري ابطال افريقي و 3 سوبر افريقي وكاس مصر ومش عارف كام سوبر مصري وبرونزية كاس العالم 2006 وبطولتين لمنتخب مصر افريقيا

دلوقتي لما نيجي نقول ان جوزيه يجب ان يرحل ونتهمه بالكذب والخداع والغرور يبقي كتير الحقيقة
ماعنديش تعليق اكتر من اللي قلته

واخيرا انظروا الي انجازات جوزيه وقارنوه باي حد انتوا عاوزينه
حتي لو خسر الدوري هذا الموسم لا قدر الله وخرج من بطولة افريقيا
فهو مازال مدرب قدير وانا شخصيا احترم عقليته جدااااااااااااااااااااا

طبعا الخلاف في الراي لا يفسد للود قضية يا ميدو
وشكرا لطرحك للموضوع

زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه   الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه Icon_minitime2009-04-24, 2:49 am

اولا شكرا للمناقشه الراقيه من الجميع اما عن مانويل جوزيه انا اعترف بامكانياته لكن علينا الاعتراف بانه افلس ولم يعد لديه مايعطيه والا الفرقه مكنتش قعدت سنتين بتلعب وحش وبتكسب بحرفنة لاعيبه وخبرات مش خطه ولعب ابدا وراجع بطولة افريقيا كسبنا الزمالك بضربات حره وكسبنا ديناموز بمهارة تريكه وكسبنا انيمبا بضربه حره والقطن بضربات ثابته وضربة جزاء في الكاميرون واتلبينا في اليابان فين شغل المدرب اذا كنا بنعتمد علي جيلبيرتو وفلافيو بس امكانيات جوزيه كبيره لكنه اعطي ما في جعبته
zizooo

zizooo

محل الاقامة : مصر
الوظيفة : لاعب كرة قدم (مهندس )
الهوايات : كرة القدم
بتشجع نادي إيه : الزمالك طبعا وريال مدريد
لاعبك المفضل : تريكة ومحمد ذيدان وبركات

مُساهمةموضوع: رد: الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه   الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه Icon_minitime2009-04-24, 3:21 am

فالزمالك كان يلعب وحده دون منافس والإحصاءات تثبت أن الأهلي لم يصل لمرمي الزمالك إلا في كرتين لابوتريكه بينما وصل الزمالك 7 و 8 مرات عامة لا توجد مبررات يا بدري ولا جوزيه

............

اقولك انا وارد عليك ان لية الماتش كان الفرص للزمالك
علشان الزمالك كان فى حااالة ممتاااااازة والاهلى مبقاش عارف يوقف الهجمات من لاعبى الزمالك والمهاره العالية اللى بيتمتعو بيها هوة دا السبب
ولذلك مانويل جوزية غير جيلبيرتو اللى مكنش قادر يوقف حازم امام طول الشوط الاول ونزل سيد معوض اللى نجح فى انعاش الجبهه وايقاف حازم امام وطلع احمد فتحى ونزل واحمد صديق اللى قدر تمام انة يوقف صبرى الرحيل
وبكدة تغيرات جوزية موفقة جدا وتدل على امكانياتة العالية
وشكرا على الطرح
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه   الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه Icon_minitime2009-04-24, 3:26 am

شكرا استاذ حماده بس احب اقولك ان سيد نزل بعد خروج حازم امام وصديق دخل ملوش تاثير فين جوزيه بقي ثم اني بعترف ان جوزيه امكانياته عاليه لكنه افلس ولم يعد عنده مايعطيه في الاهلي
Gehad Adel
:: مشرف سابق ::

:: مشرف سابق ::
Gehad Adel

محل الاقامة : EGYPT
بتشجع نادي إيه : EL_AhLy w bs
لاعبك المفضل : TrEiKa .. KAka
::: : مايو 2009

مُساهمةموضوع: رد: الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه   الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه Icon_minitime2009-04-25, 10:50 am

ياميدو انا بحس في لهجتك ان فيه هجوم شديد على مانويل جوزيه
انا معاك ان الاهلي مش تمام دلوقتي ومش ده الاهلي اللي اتعودنا عليه بس كمان اللي بيحصل ده مايديناش الحق اننا ننسى كل اللي عمله ومن امتى الاهلي مع جوزيه بيبقى في دوامه لالا ياميدو
انا عارفه ان انت بتغير على النادي وده حسن نية ..بس بليز ياميدو
لهجتك تكون هادية شويه وبصراحة مش جوزيه بس اللي مش كويس
النادي كله مش كويس يعني بذمتك ده احمد فتحي اللي احنا عارفينه

الأهلي مع الخواجه ماشي في دوامه

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» إفلاس الخواجه وسلبية الاداره
» ولسه ماشي ومكمل ^_^
» فإذا كنا نشجع الأهلي لعيون جوزيه فجوزيه رحل وإذا كنا نشجع الأهلي لاسم الأهلي فهو باق ولن يموت
صفحة 1 من اصل 1