تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

عفوا أنت لست محترم

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

عفوا أنت لست محترم - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: عفوا أنت لست محترم   عفوا أنت لست محترم - صفحة 2 Icon_minitime2009-06-03, 12:32 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

أين الاحترام أيها البرتغالي بعد ما حدث من تلاعب باسم الأهلي هناك في لواندا قطعا غير موجود وأنا لا اعتقد انك سمعت عن هذا الاحترام من قبل أيها العجوز أضفت بطولات للنادي الأهلي ولكن الأهلي صنعك من العدم أتيت للأهلي مغمورا يا جوزيه أتيت وفي سجلك بطولة كاس واحده خرجت بسيره ذاتيه لن تحلم بها حتى في منامك وعلي فكره أنا قلت انك مسمعتش عن الاحترام ده قبل كده وأنا عند كلمتي كان فين الاحترام لما سيبت ألفرقه لحسام ألبدري من غير الدعائم الاساسيه ورحت أجازه في البرتغال وسيبت ألبدري يلعب أصعب ماتشين في الدوري الزمالك وبعديه الاسماعيلي بالبدلاء والناشئين بحجة أن الفريق كسب الدوري خلاص وافتكر إن مرتبك بتقبضه علي موسم كامل يعني أنت ملزم تقعد لحد مالموسم يخلص نعم انك لم تسمع عن الاحترام من قبل فالاحترام ليس انك تأتي ببطولات لنادي سخر لك كل الأجواء ألممكنه لحصد البطولات نعم انك لم تسمع عن الاحترام أو لم تفهمه ولكن في النهاية أنت لم تكن محترم مع الأهلي والكثير سيعترض علي كلامي لكن الواقع يفرض نفسه والواقع يقول أن البرتغالي الغير محترم كابر ودخل في دور عند أن حراسة المرمي مستواها كويس في الأهلي وان الأهلي لا يحتاج حراس مرمي جدد وهذه المكابرة أخرجت الأهلي من دوري أبطال أفريقيا ثم الكونفيدراليه ثم دخل الغير محترم جوزيه في دور عند أخر مع الجميع علي إمكانية دفاع الأهلي وكلنا نعلم أن هذا المركز تحديدا يحتاج للترميم في الأهلي فترك جوزيه دفاع الفريق منهك غير قادر علي العطاء ولو كان جوزيه جدد دفاع الفريق من خلال خطه وقتيه للتجديد لارتاح الأهلي من هذا الصداع وهو الدفاع المنهك تماما ونذهب للوسط أيضا اعتماد جوزيه علي لاعبين بأعينهم أنهكهم بدنيا وأرهقهم كما أن وضعه للاعبين في خط النصف علي دكة البدلاء والإصرار علي عدم إشراكهم قتلهم كرويا بعزيمة غبية إذا قتل مستقبل الفريق متمثلا في الشباب الموجودين عالدكه وقتل تريكه فنيا هذا العام بإصراره علي إشراك تريكه كمهاجم رغم عدم إجادة الأخير في هذا المكان أنا اليوم لا أتحدث عن مباراة سانتوس بل أتحدث عن جرائم جوزيه في الأهلي أتينا بالعجيزي لم نراه في الملعب سوي لدقائق وجاء حسين ياسر قتله جوزيه بفن عجيب ناهيك عن احمد حسن دروجبا وحسين علي واللذان أتيا للفريق وهما دوليين تفنن جوزيه وقتلهم بإبداع وأخرجهم من المنتخب وفي نهاية الموسم يعلن جوزيه الرحيل ليظهر في صورة البطل لكن مباراة سانتوس كشفتك علي حقيقتك انك غير محترم لأنك تركت للأهلي فريق منهار لا يمكن أن يكسب في غياب 3 لاعيبه وهذا ما هو غير معهود في الأهلي تركت الأهلي بدون مستقبل لأنك قتلت كل لاعبي الأهلي الشباب والذين يمثلوا مستقبل الأهلي وفي النهاية وعقب مباراة سانتوس بتوقع شادي محمد في وائل جمعه وبتثير ألبلبله آه علي فكره شادي كان من أحسن المساكين في مصر وبيلعب شمال و يمين في مركز المساك أنت قضيت عليه بعندك ودماغك الناشفة لما اصريت انك تلعبه ليبرو من الاخر أنت مش محترم ياجوزيه .

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: عفوا أنت لست محترم   عفوا أنت لست محترم - صفحة 2 Icon_minitime2009-06-04, 2:22 pm

بوبا دي حريتك الشخصيه تتفقي او ماتتفقيش ثم ان بالاك في تشيلسي هايل ولا انتي مش متابعه وانا ماليش علاقه بالزمالك انا ليا الاهلي الفلوس اللي اتصرفت علي اللاعيبه وموتهم جوزيه اهدار مال ثم انك مش متفقه مع ولا كلمه رغم ان كلامي كله حقائق جوزيه جه الاداره جابتله النجوم بنا الفريق وانا لم انكر لكنه هد الفريق ولم يصنع مستقبل للاهلي يمكن انتي ماقريتيش كويس او حضرتك بتشجعي اهلي غير الاهلي بتاعنا يمكن بتتفرجي علي اهلي تاني لان كلامي كله من الحقيقه وجوزيه غير محترم كرويا ومليش علاقه بحياته الشخصيه ميرسي علي مشاركتك
Nedved4ever
:: مشرف سابق ::

Nedved4ever

محل الاقامة : ّ ّin My Kingdom
الوظيفة : مطــبق بقالى يومين
الهوايات : Foot ball
بتشجع نادي إيه : ahly& man united
لاعبك المفضل : abu treika & met3b
::: : عفوا أنت لست محترم - صفحة 2 Empty

مُساهمةموضوع: رد: عفوا أنت لست محترم   عفوا أنت لست محترم - صفحة 2 Icon_minitime2009-06-04, 8:42 pm

midoelkhashab كتب:
نيدفيد اتشرفت بمشاركتك وقد يكون خانني تعبير غير محترم لكن عايز اقلك الاهلي لم ياتي بجوزيه وهو كابيلو او فيرجسون جوزيه صنع من خلال الاهلي قد يكون درب سبورتنج وبنفيكا لكنه لم يصنع معهم بطولات ودي تبقي نقطه عليه مش لجوزيه انا لم اقل انه مدرب فاشل لكنه ليس عبقريا لان من يصنع انجازات بهذه النجوم وهذا المناخ ليس عبقري كما ان جوزيه حينما خسر نهائي الكاس كان بسببه لانه انهي تغييراته بين الشوطين فلما احتاج لتغيير لم يكن عنده تغييرات ثم ان انا اتحدث عن احترام جوزيه للنادي الاهلي فجوزيه ترك فريق متهالك اين احترامه للاهلي كما ان لا مبرر لترك الفريق بدون نجومه للمساعد اين احترامه للمساعد مصدر الفرقه بين شادي ووائل اهو في اللينك ده [url=http://www.el-ahly.com/Sitemanager/templates/champ_news.aspx?articleid=13777&zoneid=44
http://www.el-ahly.com/Sitemanager/templates/champ_news.aspx?articleid=13777&zoneid=44[/quote[/url]]

بص يا استاذ ميدو

فيرجسون بدأ من مانشستر يونايتد مدرب متواضع وصنع اسمه بانجازاته وبطولاته مع مانشستر
وجوزيه نفس الحاجة صنع ارقام وبطولات متحققتش في تاريخ اي نادي مصر او افريقي

وانت جاي تقولي تغيراته في نهائي الكاس مش عارف سنة كام !

مدرب ضيع كاس واحد وكسب 20 كاس غيرهم ,, سبت انت ال 20 ومسكت في الكاس الي ضاع بسبب تغيراته !

بالنسبة للفرقة بين اللاعبين الي مش عارف جيبهالي منين

فالكل عارف انه مفيش مدرب في تاريخ اي نادي مصري او افريقي حصل على الحب والاحترام من لاعبي وجماهير نادي

زي الي حصل عليه جوزيه من لاعبي وجماهير الاهلي ..

كاهلاوي مقبلش الكلام ده او الكلمة دي تتقال حتى على عامل او بواب الاهلي ! او اي بني ادم مش شرط يعني
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: عفوا أنت لست محترم   عفوا أنت لست محترم - صفحة 2 Icon_minitime2009-06-04, 9:06 pm

اولا يانيديفيد يابن امبارح عيب اما تقارن فيرجسون بجوزيه ثانيا انا لاتحدث عن انجازات جوزيه اتتحدث عن ماذا ترك جوزيه ده لو بتعرف تقره وتفهم الكلام ثالثا والاهم فيرجسون جي للمان وهو واخد الدوري والكاس في اسكتلندا وكاس الاتحاد الاوربي بابيردين اللي هيه فرقه مش كبيره في اسكتلندا صنع لها فيرجسون تاريخ رابعا انه جاء للمان ولم يكن للمان سوي 7 فجعل المان الاكثر فوزا بالدوري مع ليفربول ب 18 لقب للفريقين مايعني فوزه ب 11 لقب وسيترك للمان فريق للمستقبل فعيب يابن امبارح
Nedved4ever

Nedved4ever

محل الاقامة : ّ ّin My Kingdom
الوظيفة : مطــبق بقالى يومين
الهوايات : Foot ball
بتشجع نادي إيه : ahly& man united
لاعبك المفضل : abu treika & met3b
::: : عفوا أنت لست محترم - صفحة 2 Empty

مُساهمةموضوع: رد: عفوا أنت لست محترم   عفوا أنت لست محترم - صفحة 2 Icon_minitime2009-06-04, 9:25 pm

ابن امبارح
يعنى ايه ابن امبارح
يا سيدى اتكلم براحتك بس بدون تجريح ف الذات
عموماً باختصار
الكلام المكتوب واضح والاهانات الي فيه واضحة ومش محتاجة نبررها بأي معنى تاني لها
والله عيب لما منتدى المفروض انه للاعب من ابناء الاهلي واغلبية اعضاءه اهلاوية
ويتقال فيه كده كلام على اعظم مدير فني في تاريخ النادي

احمد الشعار
:: مراقب عام ::

:: مراقب عام ::
احمد الشعار

محل الاقامة : ميت غمر _ المنصوره
الهوايات : التامل _ قراءه القران _ الشغل
لاعبك المفضل : سيد معوض
::: : عفوا أنت لست محترم - صفحة 2 34896247

مُساهمةموضوع: رد: عفوا أنت لست محترم   عفوا أنت لست محترم - صفحة 2 Icon_minitime2009-06-04, 9:44 pm

ايه ده يا جماعه لو طريقه المناقشه كده بلاش تتكلموا ف الموضوع
ايه يا ميدو فيه ايه نيدفيد ملطش هو بيقول رايه بكل صراحه وده حقه
ايه ابن امبارح دي معلش يا ميدو انتا كده خرجت عن جو المناقشه المحترمه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: عفوا أنت لست محترم   عفوا أنت لست محترم - صفحة 2 Icon_minitime2009-06-05, 1:48 am

الي كل اعضاء المنتدي انا اسف لكم جميعا الكلام ده بس انا بمر بظروف عائليه صعبه ياريت تعذروني انا اليومين دول تعبان اوي اسف مره تانيه لكم جميعا

عفوا أنت لست محترم

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» عبد الغنى: شخص "غير محترم" ينقل أسرار اجتماعات الجبلاية
» كيف تكون انسان. راقي. ذوق .محترم
» جمهور الزمالك الغير محترم بالمره
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2