تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

اضحك من بقك وبلاش من قلبك

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ياسمين
:: من كبار التريكاويه ::

:: من كبار التريكاويه ::
ياسمين

محل الاقامة : المنصوره
الوظيفة : طالبه
الهوايات : تشجيع الاهلي
بتشجع نادي إيه : طبعا الاهلي
لاعبك المفضل : تريكه طبعااااا
::: : اضحك من بقك وبلاش من قلبك Empty

اضحك من بقك وبلاش من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: اضحك من بقك وبلاش من قلبك   اضحك من بقك وبلاش من قلبك Icon_minitime2009-06-05, 4:36 pm

اضحك من بقك وبلاش من قلبك 746579

Exclamation بعد انتهاء الامتحانات والحاجات الخنقه دي قلت اكتب شويه نكت يعني نضحك شويه

يلا نبتدي
1\اتنين محششين قاعدين يتفرجوا علي ماتش كوره فسمعوا المعلق بيقول دربكه في الدفاع دربكه في خط الوسط دربكه في الهجوم دربكه وجووووووووووون فالمحشش قال لصحبه الظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه

2\صعيدي اشتغل بقسم العناية المكثفة في إحدى المستشفيات .. الادارة لاحظت زيادة عدد الوفيات من يوم تعيينه .. بعد التحرى إكتشفوا إنه بيفصل أجهزة الانعاش وبيشبك شاحن موبايله.

3\خليجي إجته فاتورة المياه 1000 دينار .. قاله شكله المطر بدو ينزل السنة هاي على حسابي.

4\واحد سمع إنه الجلد موضه .. مشي عريان.

5\مره واحد بيموت فجمع عياله علشان يقول وصيته وقال لهم انتوا لازم تبقوا قيد واحدة وطول ما
انتوا ايد واحدة مفيش قوه هاتقدر عليكم واعطى الابن الكبير منهم عصاية فكسرها فاعطاله اتنين فكسرهم فاعطاله 50عصاية راح كسرهم قالهم شوفتوا طول ماانتوا معاكم البغل ده ماتخفوش على نفسكم ابدا

6\بيقولك مرة فار ماشى مع خطيبته فى الغابة وفجاة لاقى الاسد ,فحب يعمل راجل قدام خطيبته فراح للاسد قاله : انت حيوان .. الاسد رد قاله: انت بتشتمنى انا ؟؟ رد الفار وقاله: ايوة بقلك انت ..
و مشىالفار وراح وصل خطيبته لبيتها..
وهو راجع قابله الاسد قالوا : انت كنت بتشتمنى انا يا فار؟؟
قالوا: لا والله دا انت ملك الغابة هو حد يقدر يشتمك ؟؟
انا اسف وهات راسك ابوسها..
طلع الفار على راسوا عشان يبوسها فلقى خطيبتوا معديه..
فقال للاسد: ادوس على دماغ امك دلوقتى؟؟؟

7\في مرة واحد ماشي و معاه علبة مسامير فوقع منه مسمار فقال له:تعال,المسمار ما رضي,فرمى علبة المسامير كلها و قال لهم:هاتوووه

8\صعايدة بيلعبوا شطرنج الملك مات مشلول

9\مسطول بيقول لصاحبه تصدق إن اوباما جاي مصر بكرة ...!!!؟؟؟ قاله علي الطلاق الأهلي يغلبه 4

10\واحد أعمى فتّح ... من الفرحة اتشل

11\واحد سنانه كلها طايرة ما عدا الانياب... قدم علي وظيفة عينوه خرامة

12\مرة واحد رخم ضرسه كان بيوجعه... راح للدكتور وقاله اخلعلي كل ضروسي وسيبه لوحده زي الكلب

13\واحد أحول بيتفرج علي فيلم عاطفي... (بدل ما يدمع ريل).......... (بعد ما ريل.. الريالة طلعت علي ودنه)

14\بسين فى مستشفى المجانين ... فالمجنون رمى نفسه فى المياه والمجنونة انقذته (جاه الدكتور تانى يوم للمجنونة وقال لها عندى ليكى خبر حلو والتانى وحش الاول انتى خفيتى وهتخرجى من المستشفى ، والتانى صاحبك المجنون شنق نفسه) قالت له لأ ..ده انا كنت معلقاه عشان ينشف

15\مره واحد قال لمراته نكته قالت :هاهاهاها بيخه قالها هاهاها انت طالق

16\مره واحد الكهربه مسكت فيه قالها مش انا
Laughing Laughing Laughing Laughing

يارب تعجبكم ومنتظره الرد
TREIKAWYA 4 EVER
:: مشرف سابق ::

TREIKAWYA 4 EVER

محل الاقامة : أم الدنيــا
الوظيفة : Student
الهوايات : Net & watch abou treika & joe
بتشجع نادي إيه : AL AHLY
لاعبك المفضل : Treika is my love
::: : مايو 2009

مُساهمةموضوع: رد: اضحك من بقك وبلاش من قلبك   اضحك من بقك وبلاش من قلبك Icon_minitime2009-06-05, 6:18 pm

هههههههههههههههههههه
هههههههههه
حلوين اوي يا ياسمين
ميرسي ع التوبيك الجميل
...........
Nedved4ever

Nedved4ever

محل الاقامة : ّ ّin My Kingdom
الوظيفة : مطــبق بقالى يومين
الهوايات : Foot ball
بتشجع نادي إيه : ahly& man united
لاعبك المفضل : abu treika & met3b
::: : اضحك من بقك وبلاش من قلبك Empty

مُساهمةموضوع: رد: اضحك من بقك وبلاش من قلبك   اضحك من بقك وبلاش من قلبك Icon_minitime2009-06-06, 7:55 pm

clown
بجد جامدين اخر حاجة
بجد مش قادر امسك نفسى من الضحك حتى شوفى ازاى
Laughing

تسلم ايدك يا ست الكل

اضحك من بقك وبلاش من قلبك

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1