تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ThE MagIc
:: مشرف سابق ::

ThE MagIc

محل الاقامة : بورسعيد
الوظيفة : طالب
الهوايات : مشاهده و ممارسة كرة القدم
بتشجع نادي إيه : Real Madrid & Man Uni
لاعبك المفضل : تريكه & كريستيانو
::: : سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك 34896247

سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Empty
مُساهمةموضوع: سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك   سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Icon_minitime2009-07-15, 11:34 pm

من هو الاقرب ليكى حبيبك ام صديقك هذا هو السؤال الى محيرنى حبيبك ولا صديقك هل يمكن ان تخبر صديقك ما تخبره لحبيك من اكثرهم تحب صديقك ام حبيبك ياجماااااااااعه عاوز ردودك بجد علشان الناس هبلتنى.
عاشقه احمد فتحى
:: تريكاوي شغاااال ::

:: تريكاوي شغاااال ::
عاشقه احمد فتحى

بتشجع نادي إيه : طبعا الاهلى

لاعبك المفضل : احمد فتحى
::: : مسابقة القصة القصيرة

سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك   سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Icon_minitime2009-07-15, 11:43 pm

اولا يشرفى انى اكون اول واحده ترد على الموضوع
ثانيا..اكيد طبعا صديقى اهم بكتتتتتتتير من حبيبى
حبيبى ممكن يجرحنى..بس صديقى مهما زعلنى او زعلته اكيد هنرجع لبعض..يا جماعه الصداقه مش شئ سهل...صديقك ده الكتاب اللى بتكتب فيه اسرارك..الانسان الوحيد اللى بيحس بيك فى مشاكلك وهمومك..بس حبيبك ممكن تخبى عليه علشان مش تحمله هموم
صدقنى يا مروان الصديق اهم بكتير من الحبيب
ضحى
:: من كبار التريكاويه ::

:: من كبار التريكاويه ::
ضحى

محل الاقامة : مصر هى امى
الوظيفة : طالبة
الهوايات : النت
بتشجع نادي إيه : كل النوادى المصرية
لاعبك المفضل : روح قلبى تريكه واحمد حسن
::: : سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Empty

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك   سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Icon_minitime2009-07-16, 3:04 pm

الصديق احكيله على كل اسرارى الحبيب احبه وبس
omnia elmasriea

omnia elmasriea

محل الاقامة : أم الدنيا وبكل فخر
الوظيفة : طالبة ف كلية الاداب لما ن
الهوايات : مبقتش تفرق
بتشجع نادي إيه : مبقتش تفرق
لاعبك المفضل : بردة مبقتش تفرق
::: : سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Empty

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك   سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Icon_minitime2009-07-16, 3:17 pm

حبيبي هاحكيلة علي كل حاجة لاني هاعتبرة صديقي وكل حاجة بالنسبالي ولو محستش اني محكيش لحبيبي علي كل حاجة يبقا انا اخترت حبيب غلط
تسلموا علي الموضوع
Madyan
:: المديـر العـــام ::

Madyan

محل الاقامة : Giza - Egypt
الوظيفة : Engineer, Graphic Designe
الهوايات : designing,football,drawing...

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك   سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Icon_minitime2009-07-16, 4:18 pm

انا في رايي الصديق
انا صديقي ممكن احكيله عن حبيبي وعن مشاكلي معاه او عن اي حاجة
لكن العكس مش هيحصل الا لما تحصل حاجة اسمها صداقة بيني وبين حبيبي
كلام ملخبط شوية بس متهيالي بسيط برضو
شكرا مروان ع الطرح

Madyan
:: المديـر العـــام ::

Madyan

محل الاقامة : Giza - Egypt
الوظيفة : Engineer, Graphic Designe
الهوايات : designing,football,drawing...

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك   سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Icon_minitime2009-07-16, 4:20 pm

اقتباس :
ولو محستش اني محكيش لحبيبي علي كل حاجة يبقا انا اخترت حبيب غلط
تمام اوي يا امنية .. يمكن دا اللي انا قصدته برضو بس
اصلي مش باعرف ابعبر كويس
cherry
Gehad Adel

Gehad Adel

محل الاقامة : EGYPT
بتشجع نادي إيه : EL_AhLy w bs
لاعبك المفضل : TrEiKa .. KAka
::: : مايو 2009

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك   سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Icon_minitime2009-07-16, 4:33 pm

صديقي ولا حبيبي؟؟؟؟؟؟ اها

طيب ماحبيبي ده يعني ايه يعني كل حاجة في حياتي امال هو حبيبي ازاي
ده حبيبي وصديقي وكــــــــــــــــــل حاجة. والمفروض اي حاجة احكيهاله هو
وطبعا صديقي كمان بس حبيبي مقدرش اخبي عنه حاجة عشان هو ده اللي هكمل معاه
حياتي .ولازم احكيله على كل حاجة وهو كمان يعني هو ده الحب اللي بجد

وميرسي يامروان
ThE MagIc

ThE MagIc

محل الاقامة : بورسعيد
الوظيفة : طالب
الهوايات : مشاهده و ممارسة كرة القدم
بتشجع نادي إيه : Real Madrid & Man Uni
لاعبك المفضل : تريكه & كريستيانو
::: : سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك 34896247

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك   سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك Icon_minitime2009-07-16, 4:36 pm

بجد الاراء مختلفه بس انا برده بشكركم على مروركم بالموضوع وردودكم اولا ب(عاشقه فتحى , ضحى , امنبه , مدين و اخيرا وليس اخر جوجو التريكاويه ) شكرا ليكم

سؤال محيرنى انا بالامانه هل الحب ام الصداقه الاهم حبيبك ام صدقك الاقرب ليك

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» الحب او الصداقه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» من هو الصديق الاقرب اليك
» الصداقه
صفحة 1 من اصل 1