تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

حتى أنت يا أهلي

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-20, 2:50 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

نحن المخدوعون بالكلام نحن المحاطون بالأوهام نحن المساكين في هذا الزمان نحن السائرون إلي غير عنوان لا أجد سوي هذه الكلمات لأبدأ بها حديثي اليوم في قضية تخص كل جماهير الكره ألمصريه ولكن بأهلاويتي لا يهمني من هذه القضية سوي الجزء الخاص بجماهير الأهلي أتحدث هنا عن ما حدث أمس من قرارات تعسفية من اتحاد الكره بمنع إذاعة مباراة الأهلي والشرطة وموافقة بسلبيه من حسن حمدي رئيس النادي الأهلي بل أن يتم منع الكاميرات من الدخول للملعب لتسجيل المباراة بصراحة قرارا غريب جدا من مجلس إدارة الأهلي بالموافقة علي كلام سمير زاهر والمسئولين عن فريق الشرطة وبالتالي تسببت سلبية المسئولين في العملاق القاهري في حرمان أناس كل ذنبهم في الحياة أنهم يعشقوا الأهلي بل ويذوبوا عشقا فيه دون مقابل من هذا أو ذاك فهم يعشقون كيان اسمه النادي الأهلي أتعلم يا كابتن حسن ما هو مقابل هؤلاء العشاق مقابلهم الوحيد هو ألفرجه علي مباريات الأهلي والاستمتاع بها ومشاهدة نجومهم قد تكون هناك خلافات علي حقوق قد يكون هناك خلافات ماديه بين الأهلي والأطراف الاخري المعنية بالموضوع ولكن ما دخل الجمهور المصري بشكل عام وجمهور الأهلي بشكل خاص لماذا يحرم من رؤية نجومه لخلافات نحن لا نملك فيها شئ للأسف ما حدث أمس كشف حقائق كثيرة علي رأس هذه الحقائق الخداع الواضح لنا من كل إدارات الانديه في مصر وكلامهم عن أن كل هذا الشد مع التلفزيون والفضائيات لتامين حق المواطن الغلبان في مشاهدة المباريات وما حدث أمس أيضا أن محاطين بأوهام كثيرة كم ظهرت المبادئ والقيم علي حقيقتها وهم كبير أوهمنا المسئولين في النادي الأهلي أنهم يتحركون بها في مسئوليه تجاهنا كجماهير الأهلي وعشت في هذا الوهم كثيرا وفجأة أجد إدارة الأهلي تبيعني وجمهور الأهلي بسلبيتها ألمقصوده أو الغير مقصوده وموافقتها علي قرارات اتحاد الكره لأجل حفنه من الملايين عذرا يا حسن حمدي وعذرا يا رفاق حسن حمدي ألبارحه كنتم تائهون غير مقنعون حائرون وافقتم بسلبيه علي قرار أصابني وكل الاهلاويه بالجنون عزيزي القارئ قد تقول إني قاسي علي إدارة الأهلي بعض الشئ وقد يقول قارئ أخر أن اتحاد الكره هو من قرر وهدد أي فريق يذيع مباراته وان هذا الفريق سيعاقب وعليه وافق حمدي ومجلس إدارة الأهلي ولكن أقولها صريحة واتسائل لماذا لم يعارض حسن حمدي قرار زاهر للوصول لحل أو إذاعة المباراة مسجله علي الأقل لماذا تستهترون بمشاعرنا وتتركونا أمام شاشات التلفزيون ننتظر المباراة بشغف وبلهفة مشاهدة فريقنا الحبيب الأهلاوي وتخبرونا قبل المباراة بدقيقتين بالضبط أن المباراة لن تنقل علي أي قناة أرضيه أو فضائيه لماذا لم يخبرنا عبر قناته بان المباراة غير منقولة عذرا يا كابتن حسن حمدي لقد أخطأت في حق كل أهلاوي استهترت أنت ومن معك في أسرة كرة القدم ألمصريه بمشاعرنا وبإحساسنا وللأسف إنكم تاجرتم في غلبنا وقبل المباراة مباشرة أنزلتم ألستاره لكي تنتهي ألمسرحيه ويصفق الجميع كابتن أتعلم عدد جماهير الأهلي في مصر الذي لعب بها كالاراجوزات وأنا منهم هم 65 مليون مصري أهلاوي أي أنهم أكثر من ثلاثة أرباع الشعب المصري وكثير منهم ترك أعماله لأجل مباراة الأهلي وأخر ترك دراسته وصابح عنده امتحان عشان ماتش الأهلي وغيره وغيره كل هذا لأجل ماتش الأهلي عذرا يا حسن حمدي أنت ومجلس إدارة الأهلي لعبتم بكل هؤلاء بسلبيتكم الغريبة التي أحس فيها شئ من القصد لان الأهلي إذا كان يود إذاعة المباراة كان قادر علي فرض هذا الشئ كما فعلها يوم بترول أسيوط وفرض إذاعة المباراة في التلفزيون المصري فقط ولكن بالأمس تلاعبتم بنا يا مجلس إدارة الأهلي حتى أنت يا أهلي .

عدل سابقا من قبل midoelkhashab في 2009-08-20, 5:39 pm عدل 1 مرات

كاتب الموضوعرسالة
إسراء
:: من كبار التريكاويه ::

إسراء

محل الاقامة : قنا
الوظيفة : طالبة
الهوايات : النت والكمبيوتر والتليفزي
بتشجع نادي إيه : الأهلى المصرى
برشلونة
لاعبك المفضل : أبو تريكة
ميسى
رونالد

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-21, 7:02 am

والله عندك حق فى كل كلمة

ايه ذنبنا احنا فى كل دة؟

وعلى العموم

تسلم ايدك

وربنا يوفقك

حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Essraa
a7med gamal
:: مشــرف ::

:: مشــرف ::
a7med gamal

محل الاقامة : مصر ام الدنيا
الوظيفة : طالب
الهوايات : تربية الحمام
بتشجع نادي إيه : الاهلى
لاعبك المفضل : تريكة
::: : حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Empty

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-21, 11:05 am

والله انت عندك حق يا ميدو
المفروض يذيعوا المباراه على القنوات الرياضيه كلهم
تسلمووووووووووووووا يا ميدو على المقال الراااااااااائع والجميييييييييييييييييييييييييييييييييييل
نانا الاهلوية
:: تريكاوي محدش قده ::

:: تريكاوي محدش قده ::
نانا الاهلوية

محل الاقامة : فى الدنيا
الوظيفة : اتخرجت وبعدين000000000000
الهوايات : القراءة والسيلسة
بتشجع نادي إيه : الاهلى طبعا وبرشلونة
لاعبك المفضل : تريكة وميسى
::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-21, 12:17 pm

يا جماعة ما تش وعدى وما اذاعش نحاول بقى ننسى ونستى الماتش اللى جاى والحكاية اتحلت الحمد لله وخلصنا المهم اللى جاى
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-21, 3:34 pm

ميرسي اوي يامروان علي مشاركتك بس انا قولت ليه الاهلي يوافق علي قرار سمير زاهر
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-21, 3:36 pm

مجدي ميرسي علي منناقشتك الجميله والمحترمه لكني اختلف معاك في نقاط اهمها ان لو الاهلي هو اللي منع اوكي انما الاتحاد منع والاهلي وافق ياريت تقره المقفال تاني كويس وتفهم انا عايز اقول ايه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-21, 3:38 pm

اسراء ميرسي علي تقديرك ليا ومشاركتك الجميله واتفق معاكي ماذنبنا في هذا او ذاك ميرسي يا اسراء علي اسلوبك المحترم
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-21, 3:40 pm

ميرسي يا احمد علي ردك وتعليقك ووجهة نظرك الفاهمه وميرسي علي احترامك وانا مقالي رائع بيكم وبارائكم المحترمه
crazy man
:: تريكاوي شغاااال ::

:: تريكاوي شغاااال ::

محل الاقامة : مصر ام الدنيا
الوظيفة : طالب
الهوايات : كرة القدم
بتشجع نادي إيه : الاهلى والمان يونايتد
لاعبك المفضل : ابو تريكة وكرستيانوا وميس

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-21, 7:19 pm

والله عندك حق فى كل كلمة انت قلتها وما ينفع ان الادادة تمنع الازاعة بس دة قرار النادى
بس برافو عليك على كلامك الجامد
TREIKAWYA 4 EVER
:: مشرف سابق ::

TREIKAWYA 4 EVER

محل الاقامة : أم الدنيــا
الوظيفة : Student
الهوايات : Net & watch abou treika & joe
بتشجع نادي إيه : AL AHLY
لاعبك المفضل : Treika is my love
::: : مايو 2009

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-21, 10:57 pm

الموضوع رائع يا ميدو
انا قعدت ادور في القنوات ع الماتش ومالقيتش ولا قناة ذايعاه
لا قنوات فضائية ولا ارضية
بس يمكن الاهلي عنده ظروف خلته مايذعش الماتش
والاهلي لازم ياخد حقه زي اي نادي تاني
ومافيهاش حاجة لو صبرنا ع الاهلي شوية ووقفنا جنبه
وان شاء الله كل مشاكل الاهلي تتحل ويفرحنا ع طول
ميرسي ع طرح الموضوع يا ميدو
.............
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 2:01 am

ميرسي اوي يامحمد علي ردك ورايك الجميل بس في جزئيه اني ضد سلبية الاداره مع اتحاد زاهر وميرسي مره تانيه علي اسلوبك المحترم
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 2:05 am

ميرسي ياندي اوي تشرفت جدا بمشاركتك المحترمه اللي بتناقش بشكل جميل لكن لازم تعرفوا اني في مقالي منيش ضد حق الاهلي ان ضد سلبية ادارة الاهلي مع اتحاد زاهر اللي رفض الاذاعه حمدي ورفاقه كان لازم يكونوا اكثر ايجابيه وميرسي جدا ياندي ياريت تشرفيني دايما
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 2:08 am

ميرسي ياندي اوي تشرفت جدا بمشاركتك المحترمه اللي بتناقش بشكل جميل لكن لازم تعرفوا اني في مقالي منيش ضد حق الاهلي ان ضد سلبية ادارة الاهلي مع اتحاد زاهر اللي رفض الاذاعه حمدي ورفاقه كان لازم يكونوا اكثر ايجابيه وميرسي جدا ياندي ياريت تشرفيني دايما
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 2:10 am

زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 2:13 am

ميرسي يا الاء بالمناسبه شكر خاص ليكي علي ملحوظة تكبير الخط ميرسي عالتفاعل
DINA TREIKA

DINA TREIKA

محل الاقامة : Alexandria
الوظيفة : faculty of Dentistry
الهوايات : Table Tennis _ Foot Ball
بتشجع نادي إيه : ناادى الاهلى
::: : 6/2009

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 2:19 am

حقيقى الموضوع كان رخم اوى بس الحمد الله تقريبا اتحل واندفع 8 مليون لشراء الدورى
تسلم يا ميدو ع المقال
LoOoRa

LoOoRa

محل الاقامة : EaRtH
الوظيفة : Student
الهوايات : Reading and Designing
بتشجع نادي إيه : Al.Ahly + FC Barcelona
لاعبك المفضل : Fat7y .. Treika .. El.had

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 2:29 am

يعني مش هو انا لوحدي اللي ما عرفتش اشوف الماتش .. والله كنت هاتجنن وعلى اخري يوميها

اولا تسلم ايدك بجد يا ميدو .. فعلا الموضوع رائع جدا

مش عارفه ازاي ممكن يحلوا المشكلة بتاعت اذاعة المباريات

بس اتمنى انها تكون ظروف على ادارة النادي الاهلي وتعدي

شكرا كتير على الموضوع

..........
لورا
Treikawymagoody
:: مراقب سابق ::

:: مراقب سابق ::
Treikawymagoody

محل الاقامة : مصــــــــر
بتشجع نادي إيه : الأهلــــــى
لاعبك المفضل : أبو تريــكة
::: : 6/2009

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 3:41 am

midoelkhashab كتب:
مجدي ميرسي علي منناقشتك الجميله والمحترمه لكني اختلف معاك في نقاط اهمها ان لو الاهلي هو اللي منع اوكي انما الاتحاد منع والاهلي وافق ياريت تقره المقفال تاني كويس وتفهم انا عايز اقول ايه

يا ميدو يا حبيبى أنا فاهم كويس
بس إنت اللى مش واخد بالك هو إتحاد الكورة
منع ليه والأهلى وافق ليه لأن التلفيزيون المصرى عايز
ياخد حقوق البث بلوشى أو بسعر زهيد
وهم بيكسبوا من ورا الإعلانات شئ وشويات
ويرموا للأندية فتات لا يسمن ولا يغنى من جوع
وأنا قلتلك ليه الأندية محتاجة لحقوقها المالية فى إيه
لازم نقف ورا النادى وهو بيدور على حقه
مش كده ....ولا إيه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 4:59 pm

دينا ميرسي اوي علي ردك ومشاركتك واسلوبك المحترم
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 5:02 pm

لورا ميرسي علي ردك الجميل واطمني فيه ملاين الاهلاويه متفرجوش عالماتش للاسف وميرسي جدا ليكي علي تقديرك
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 5:05 pm

ميرسي يا مجدي وانا سعيد ان الكل بيقول رايه والاختلاف ظاهره حضاريه
king of egypt
:: تريكاوي عامل اللي عليه::

:: تريكاوي عامل اللي عليه::
king of egypt

محل الاقامة : فارسكور
الوظيفة : طالب بالاعدادية
الهوايات : الدخول ع النت
بتشجع نادي إيه : الاهلي و المنتخب المصرى
لاعبك المفضل : ابوتريكة
::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: حتى أنت يا أهلي   حتى أنت يا أهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-22, 5:18 pm

معلش انا ما شفتش الماتش لانى كنت مشغول
بس كان نفسي اشوفوه
وشكرا على الموضوع

حتى أنت يا أهلي

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» أبو تريكة في طريقه إلى أهلي دبي
» لا زمالك ولا أهلي.. المعتصم سالم في مصر المقاصة
» الصحف الإماراتية‏:‏ أبوتريكة لم يرفض أهلي دبي
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2