تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
عاشقة الطائر الحزين
:: مراقب سابق ::

عاشقة الطائر الحزين

محل الاقامة : المنصورة
الوظيفة : طالبة
الهوايات : الانترنت والكمبيوتر
بتشجع نادي إيه : اكيد يعنى الاهلى
لاعبك المفضل : ابو تريكة دى حاجة مؤكدة ط
::: : كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Xco8k85i2ciu

كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-18, 9:46 am

موضوع اللي انا جايبهولكوا النهاردة موضوع الاحراجكل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Blushing وليه طبعا شعار

كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Picture

كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى (مين عايز يتحرج)

والموضوع بكل بساطة وسهوله اننا كل يومين هختار عضو جديد يحكيلنا عن موقف محرج حصله ف حياته

وباقي الاعضاء يدخلوا يعلقوا عليه والموقف اللي حكاه طبعا الموضوع دا ليه شروط وقوانين لابد من ان الكل يحترمها وينفذها

اصل انا مش مشرفة كدا اي كلام لالالا انا ليا كياني وكينونتي وكلمتي ولازم تكون مسموعة ايووووة منا مش مشرفة ع متفرجكل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Shiny01

والقوانين هى كالاتي "

1/ لابد ان الموقف اللي هيتحكي من الشخص المحروج دا يبقا موقف محرج بجد مش عايزين لف ودوران

2/ اللي نطلبه للموضوع مش هينفع يعتذر عنه نهاااائي الا ف حالتين (غلق الموضوع او وقف صاحب الموضوع)

3/ العضو المطلوب انو يقول الموقف المحرج لازم يقول موقف محرج محرج يعني مش اي كلام

مثال توضيحي (مرة كنت ماشية ف الشارع وف حالي ولا بيا ولا عليا ولقيت واحد راح مديني ع قفايه وبيقولي انت هنا يابت يا سفروت وانا بدور عليك)

4/ كل مايكون موقفك محرج كل ما صاحب الموضوع هيظبطك دعايا اكتر واكتر

5/ مش محتاجين اي قوانين تاني خلاص كفاية كدا ونبدأ الموضوع ع بركة الله

كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى

واول حد هيتحرج معانا هنا هووووو هوووووووو

هوووووووووووووووووو

او هىىىىىىىىىىىىىىىىىى

هىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

ممكن يكون هووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

اووو هىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

يا سلام لو كان هووووووووووووووووووووووووووو

هووووووووووووووووووووووووووو

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

/
/
/
/
/
/
//
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

/

//

/

//

/

/

/

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

طبعا صاحب الموقع (مدين) احمد

تحية كبيرة يلاكل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 420156 كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 14366 كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 14366
abotreka_lover
:: مشرف سابق ::

abotreka_lover

محل الاقامة : مع تريكة ف اى مكان
الوظيفة : طالبه
الهوايات : الاهلى وتريكه وميسي وبـــس
بتشجع نادي إيه : الاهلى وبرشلونه
لاعبك المفضل : ابوتريكه وميسى
::: : ابريل 2009

كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-18, 11:38 am

ههههههههههههههههههههههههههه

يا جماااااااااااااالك يا ميهووووووووووووووو ههههههههههههههههههههههه

فكره حلوه اوووووووووى يا قمرى تسلم ايدك

ويلا يا مدين باشا احكيلنا بقي هههههههههههههههههههه
عاشقة الطائر الحزين

عاشقة الطائر الحزين

::: : كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Xco8k85i2ciu

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-18, 6:52 pm

يلا يااحمد ورينا المهمة

تسلموووووووووووووووووووووووو
CraZY titoOoO

CraZY titoOoO

::: : كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 34896247

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-18, 6:55 pm

ههههههههههههه
طب بيييييييس
بس وحياتك بعيد عني عشان خاطري
انتي عارفاني
مليش ف الحوارات دي ولا بفتكر اي حاجة سواء وحشة ولا حلوة
مستنيييييييييين يا احمد
clever zoro
:: تريكاوي 100 100 ::

clever zoro

محل الاقامة : شمال اااااااااااااااااا
الوظيفة : طالب جامعي اااااااااااااا
الهوايات : مفيش غير النت ا ااااااااااا
بتشجع نادي إيه : الزمالك اااااااااااا
لاعبك المفضل : ااااااااااااااااااااااااا
::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-18, 7:09 pm

ههههههههههههههههكل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 9667_1132190383
عاشقة الطائر الحزين

عاشقة الطائر الحزين

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-18, 7:14 pm

بجدب بجد انا كنت هختارك هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نورررت بجد اهلا بيكم
اسماء الاهلوية

اسماء الاهلوية

محل الاقامة : مصر
الوظيفة : طالبه فى كليه ا
الهوايات : الرسم وشغل البيت والنت
بتشجع نادي إيه : (الاهلى وحرس ا
لاعبك المفضل : ابو تريكه وميسى
::: : مايو 2009

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-19, 5:30 pm

تسلمى يا مها على الفكره
واحنا فى انتظار مدين
يلا الهمه مش تخاف ههههههههههههههههههههههههههههههههه
Madyan
:: المديـر العـــام ::

Madyan

محل الاقامة : Giza - Egypt
الوظيفة : Engineer, Graphic Designe
الهوايات : designing,football,drawing...
::: : كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Empty

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-20, 11:47 am

احم احم .. دستووووووور

يارب يا ساتر

ليكون حد خالع راسه ولا حاجة

الاول باحييكي يا مها ع الفكرة الحلوة خاااااااااااااااااااااالص

وكانت هتبقي احلي لو ماكنتوش اخترتوني

كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 870595

انا عمال افتكر في موقف محرج موقف محرج .. مش لاقي

اي والله بجد صحيح مش لاقي

بس هو فيه موقف مش قادر انساه .. وانا في 1 اعدادي

كان جايلنا مدرس رسم جديد .. وانا الحمد لله بارسم كويس من زمان

فـ يوم من ذات الايام (( حلو اسلوب الحواديت ده هههههههه )) الراجل - المدرس يعني -

ادانا هووم وورك كالمعتاد والحصة اللي بعدها بيشوف الهووم وورك ويقيمه

ان ان ااااااااااااان

وجائت اللحظة الحاسمة .. ومسك كراسة الرسم الخاصة بيا - بتاعتي انا يعني ههههههههه -

وفجاة انتفض من مكانه وصرخ قائلا .. لا

(( انا قلت ماحدش يشف )) - له حق الصراحة اصل الرسمة كانت جامدة اخر حاجة -

كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 581463

ياعم يهديك يرضيك .. وربنا راسمها بايدي

برضو مفيش .. ولا اللي بادن في مالطا

بجد اتضايقت اوي .. ولو ان معظم زمايلي في الفصل متأكدين اني بارسم كويس واني

ماتعودتنش اشف اي حاجة لكن برضو كان موقف بايخ اوي ولسة في ذهني حتي

هذا اليوم

بس بامانة الراجل ده هو المدرس الوحيد اللي باعتبره بيفهم في الرسم

بس ماكانش في بيني وبينه عمار أبداً .. عشان كان حالقلي اوي

مفيش مرة شجعني وقاللي رسمك كويس ولا اي بوقين جبر خواطر حتي - بس بقي وربنا هاعيط -
كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 72472
برضو مش عاوزين نظلم الراجل .. يمكن انا اللي فاشل فعلا ومباعرفش ارسم
كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 870595

حسبي الله ونعم الوكيل يا استاذ رفعت

وحسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا مها

نايس توبيك يا جماعه ولو تسمحولي ارخم واقترح عليكم ان العضو الجاي يكون

هاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاااااااااااااااااااااااااي

مها ( عاشقة الطائر الحزين )

انا عاوز موقف يخلي الطائر الحزين ده نفسه يضحك هههههههههههههه

abotreka_lover

abotreka_lover

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-20, 12:07 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه يا عيني يا احمد صعبت عليا هههههههههههههههههههههه

تلاقي المستر ده كان شايفك فنااااان ومبدع وكان خايف على مستقبله منك ف مش كان بيقولك

اى كلمه حلوه عشان تنهار بقي ههههههههههههههههههههههههههههههه

حلو التخطيط المستقبلي دى هههههههههههههههههههههكل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 870595

ويلا يا ميهوووووو لازم انتى اللى تقولى الموقف بقي لالالالالالالالالالا مفر ههههههههههههههههه

ومش الطائر الحزين بس اللى يضحك انا عايزه كل طيور العالم تضحككل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 67317 ههههههههههههههههههههه
clever zoro

clever zoro

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-20, 12:48 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مشكووووووووووور
ThE MagIc

ThE MagIc

محل الاقامة : بورسعيد
الوظيفة : طالب
الهوايات : مشاهده و ممارسة كرة القدم
بتشجع نادي إيه : Real Madrid & Man Uni
لاعبك المفضل : تريكه & كريستيانو
::: : كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 34896247

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-20, 2:21 pm

هههههههههههههههههههههههه
ياعينى يا بوحميد معلش معلش
بس انت اكيييييييييد
رسااااااااام جااااااااااااااامد
يلى واحنا فى انتظار مها
من اعمالكم سلط عليكم
هههههههههههههههههههههههههه
عاشقة الطائر الحزين

عاشقة الطائر الحزين

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-20, 2:42 pm

يالهوى دى خيانة عظمى ههههههههههههههههههههههه

بتحرجونى يعنى ماشى يااحمد بقى كدة مكنتش العشم هههههههههههههههههههههه

المهم وانا كنت فى 2 اعدادى ابلة برضوا بتاعت رسم

الحمدالله مش بعرف ارسم هههههههههههههههههههه

المهم كنت باكل لبان هههههههه عادى جدااااا المهم قالت لية ارمى البانة المهم طبعا عارفين الحركات دى اكنى رمتها ووهى فى بوقى ههههههههههههه

كل شوية كل شوية وانا بلعب معاها
قالت لية تعالى بقى ههههههههههههههههههههههههههههه
ياساتر استر ههههههههههههه

المهم وانا بقوم الجيبة هههههههههههههههههه اتقطعت ههههههههههههههههههههههه

وبعدين اتكسفت اروح اعقد اروح ولا مش اروح

ووابلة تقولى تعالى وتزعق

انا برضوا عندى دم قمت معيطة هههههههههههههههههههههههه

والعيال الى جانبى راحو قالو ليها كذا كذا قامت جاية ارمى اللبانة برضوا هههههههههههههههه

شكلها عينها فيها والله

المهم الابلة تقولى مش تزعلى بعد ماخت البانة ههههههههههههههههههههههه

المشكلة الكبرى وانا مروحة مشكلة كبرى

اصحابى لفو علية اشرب هههههههههههههههههههه اكنى جاية من الكبارية ههههههههههههههه

والشنطة مغطية شوية هههههههههههههههههههههههههههه

بجد كان موقف محرج جدااااااااااااااااااااا جدااااااااااااااااااااااااااااااااا اووووى والله

والله بجد انتو هتحرجونى كدة بس محدش يتريق اوووووووى

الجيبة اتقطعت من مسمار محدش يفكر حاجة ههااهاهاهاهاهاها

المهم الى بعدى اكيد طبعا فاطمة كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى 87617
clever zoro

clever zoro

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-20, 2:46 pm

ههههههههههههههههههه
حركات عيال
عاشقة الطائر الحزين

عاشقة الطائر الحزين

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-20, 7:10 pm

ماشى يا كبير انت
CraZY titoOoO

CraZY titoOoO

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-20, 7:14 pm

يا لهوي ع الظرافة

..

والله جامدة يا ميهو
يا ريتني كنت معاكي كنتت هداري ليكي مكان القطع
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

..

جااااااااامد يا ابو حميد
مدرس غبي معلش
ههههههههههههه
ellaa_Treika
:: من كبار التريكاويه ::

ellaa_Treika

محل الاقامة : مصر-..............
الهوايات : الرسم وكتابة الشعر و موقع التريكاويه
بتشجع نادي إيه : الاهلي طبعاااا
لاعبك المفضل : ابو تريكه طبعاااااااااا

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-20, 7:27 pm

هههههههههههههه والله انتو الاتنين اعسل من بعض والله يا احمد انت فنان
وانتي يا مها االموقف فعلا كان محرج جداااااااا بس اللي مزعلني انك رميتي اللبانه
عاشقة الطائر الحزين

عاشقة الطائر الحزين

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-20, 8:16 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد والله انا مش عارفة اقولكم اية نورتوا بجد
zamalek_lover

zamalek_lover

محل الاقامة : شمال سيناء
الوظيفة : طالب
الهوايات : لعب كرة القدم ومشاهدتها
بتشجع نادي إيه : الزمـــــالك
لاعبك المفضل : حازم امام
::: : كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Empty

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-20, 8:25 pm

هىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

من كتر العسل البرطمانت خلصت معدش عندو برطمانت
عاشقة الطائر الحزين

عاشقة الطائر الحزين

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-21, 3:05 pm

اين فاطمة نرجواااااااااااااااااااااا الدخول هههههههههههههههههههههههههههههههه
abotreka_lover

abotreka_lover

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-21, 3:16 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه يالهووووووووووووووووى

اشوف فيكي يوم يا مها يا كريستيانووووووووو ههههههههههههههههههههههه

لا بصوا انا مش فاكره ناو اى موقف ههههههههههههههه هروح درس المانى ناو واجى افتكررر بقي

هههههههههههههههههههههههه بس اطمنى هقول يعنى ههههههههههههههههههههههه
messi_lover
:: تريكاوي نشيط ::

:: تريكاوي نشيط ::
messi_lover

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-21, 4:39 pm

هىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

من كتر العسل البرطمانت خلصت معدش عندو برطمانت
عاشقة الطائر الحزين

عاشقة الطائر الحزين

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-21, 6:51 pm

اووووووووووووووك هنستناكى اوووووووووووووووووك
abotreka_lover

abotreka_lover

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-22, 3:01 am

اديني جيت اهو يا اختى هههههههههههههههههههه نورت نورت هههههههههههههههههههه

والموقف بقي حصلي النهااااااااااااااااارده وف ادااااااااااب هههههههههههههههههههههههههه

برصي يا سيتى كنت ماشيه انا وصابحتي شيماء والشارع ززززززززززززززززحمه بقي اوى

وكله ولاااااااااااد وبنااااااااااات وكتار خالص خالص

المهم ماشيه وهى جنبي وانا متعوده امسك ايديها واحنا ماشيين يعنى ف هى بتبص لاقت الحته

ضيقه ف راحت مشيت من حته تانيه وسابتني امشي لوحدى وانا معرفش انها سابتني اصلا

انا فكراها ماشيه لسه جنبي هههههههههههههههههههههههه

المهم جايه امسك ايدها بقي وكان ميييييييييين اللى جنبي ساعهتا ههههههههههههههههههههههههههههه

ولد طبعاااااااا ههههههههههههههههههههههههههههه وانا خد ايده بقي وماشيه وعاااااااااااااااااااااادى

ولا انا شايفاه وهو بقي كانه ماصــــــــــــــــــــــــــدق ههههههههههههههههههههههههههههههههه

مشيي معايا وعاااااااااادى وربنا وعدى الطريق ههههههههههههههههههه وانا ماشيه مش ببصله بقي

عشان بنعدى والطريق زحمه ف مش ببصله على اساس انه صاحبتي ههههههههههههههههههههههه

وببص قدامى لاقيت شيماء ف وشي وفطسااااااااااااااااااانه من الضحك هههههههههههههههههههههههههههه

وببص جنبي لاقيت ولد ف وشي وبيضحك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سبت ايده وجرررررررررريت والله ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس كان منظرى وحششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش اووووووى
ههههههههههههههههههههههههههه

...............

يلا يا شطاااااااااااااااااار العضوووووو اللى جاى يبقي جووووووووووجوووووووو ههههههههههههههههههه

حبيبه هاااااااااارتى هههههههههههههههههه
احمد الشعار
:: مراقب عام ::

:: مراقب عام ::
احمد الشعار

محل الاقامة : ميت غمر _ المنصوره
الهوايات : التامل _ قراءه القران _ الشغل
لاعبك المفضل : سيد معوض

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-22, 3:35 am

هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
موقف جميل اوي
دا ايه الجمال ده
Gehad Adel

Gehad Adel

محل الاقامة : EGYPT
بتشجع نادي إيه : EL_AhLy w bs
لاعبك المفضل : TrEiKa .. KAka
::: : مايو 2009

مُساهمةموضوع: رد: كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى   كل التريكاويةبيتحرجوا واحنا معاهم.......... مع تحياتى انا راعى كل المحروجين ف المنتدى Icon_minitime2009-10-22, 5:18 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه
مانا عرفاااااااااااكي طبعا
الموقف دا بالنسبالك كان جميل وتحفة مش كده
ههههههههههههههههههههههه

حبيبة هارتك عايزة تسيحلها
اهيييييييييييييييييييييييييييييي
اوك انا دايما بتحصل معايا مواقف محرجة كتير
دا نسبة لكمية الهبل والعبط
اللي ربنا حطهم فيا
هههههههههههههههههه
بس للاسف عندي ذاكرة زي الهبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب

اوك افتكرت حاجة حصلتلي النهارده
في المعمل في الكلية بتاعتي
طبعا في المعمل كلنا بنبقا لابسين البالطو الابيض
احنا والمعيدين والدكاترة
واحنا المعيدين صغيرين كده وسنهم قريب مننا
المهم واقفة انا بشوف الشريحة ع الميكروسكوب
وفيه واحدة جنبي بتشوف شريحة تانيه
وانا بقا كنت متاخر ولازم امشي بسرعه
واخلص السكشن دا
واشوف باقي الشرايح
واللي جنبي دي بقالها كتير قاعدة بتشوف مش بتتحرك خااااااااااالص

روحت قولتلها

بعصبية وياخرابي عليا لما اتعصب

انتي بقالك كام ساعة بتشوووفي
ماتنجزي بقااااااااااااا
اووووووووووووعي كده
بقاااااااااااااااااااااااااااااااااا
هههههههههههههههههه

لقيتها ياعيني انصدمت
ولقيت العيال قعدوا يضحكوا
وانا لسه بردو مافهمتش حاجة
ههههههههههههههههههههههههههههههه

راح الدكتور قالها تعالي هنا يادكتورة منى
وسيبيهم يشوفوا
هههههههههههههههههههههههههههههههه

اتاريها طلعت معيدة وكانت المسكينة بتضبط
الشرايح علشان نشوفها

كان شكلي وحسسسسسسسسسسسسسسس اوي

هههههههههههههههههههههه

اممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

العضو اللي بعدي هقوووووووووووووول

مســــــــــــــــــــــــــــــتري

مستر اكس ههههههههههههههههه قصدي مستر احمد

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 6انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية