تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

اتعلمت من المشروع اللي فات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد يسري
:: تريكاوي نشيط ::

:: تريكاوي نشيط ::
محمد يسري

محل الاقامة : alex. egypt
الوظيفة : طالب جامعي
الهوايات : بعشق لعب الكورة
بتشجع نادي إيه : النادي الاهلي المصري
لاعبك المفضل : الزئبقي محمد بركات وابوت
::: : لم يحصل علي أوسمة

اتعلمت من المشروع اللي فات Empty
مُساهمةموضوع: اتعلمت من المشروع اللي فات   اتعلمت من المشروع اللي فات Icon_minitime2010-03-17, 2:53 pm

اعترف ان انا جبت درجة مش اللي مستوايا في المشروع اللي فات في الدراسة. لكن انا اتعلمت حاجات كتيير من التجربة. واتعلمت التدريب والمثابره وعدم تضييع الوقت واسأل الله انه اجيب جيد جدافي المشروع اللي انا فيه ودعواتكم معايا. وعلى فكرة انا راضي بدرجتي لان انا عارف الخطأ فين .وانا عارف انا لكل مجتهد نصيب وربنا يوفق هو علام الغيوب وربنا هوالمعلم .وربنا يوفقني ان شاء الله. وعاوز اقول حاجة ان انا اخدت قار مع نفسي ان انا ما ادخلش على المنتديات الامرة في الشهر.والايميل مرة كل اسبوع. ومش هدخل على الفيس بوك الا مرتين في الشهر.

اتعلمت من المشروع اللي فات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1