تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
semsema memo
:: مراقبة ::

semsema memo

محل الاقامة : جمهورية مصر العربية
الهوايات : الرياضة خصوصا كرة القدم
بتشجع نادي إيه : النادي الاهلي من غير تفكي
لاعبك المفضل : ابو تريكة ومتعب
::: : 21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز 34896247

21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز Empty
مُساهمةموضوع: 21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز   21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز Icon_minitime2010-03-31, 11:12 pm

اصطحب الجهاز الفنى للفريق الأول لكرة القدم بالأهلى 21 لاعباً للدخول فى معسكر مغلق بأحد الفنادق مصر الجديدة استعداداً للقاء العودة مع جانرز بطل زيمبابوى فى دور الـ 32 بدورى رابطة الأبطال الافريقى والمقرر له بعد غد الجمعة فى السابعة والنصف مساءً باستاد القاهرة .. واللاعبون هم أحمد عادل عبد المنعم ومحمد مختار ووائل جمعه وشريف عبد الفضيل وحسام عاشور ومحمد سمير واحمد على وأحمد فتحى وعبد الله فاروق ومصطفى شبيطه وأحمد حسن وأحمد شكرى وسيد معوض ومحمد بركات ومحمد أبو تريكه وشهاب احمد ومحمد فضل وعماد متعب واسامه حسنى وفرانسيس وهانى العجيزى .. ولم ينضم للمعسكر الثلاثى احمد السيد وشريف اكرامى ومحمد طلعت للاصابة وكذلك احمد بلال وايمن اشرف ورمزى صالح غير المقيدين افريقياً .. وكان الفريق قد ادى تدريبه مساء اليوم الاربعاء وقد اشتمل على تدريبات خاصة للسداسى محمد بركات ومحمد ابو تريكه ووائل جمعه واحمد فتحى وعماد متعب واحمد شكرى .. بينما خاضت باقى المجموعة تقسيمة وشهدت تنافس كبير بين اللاعبين هذا ومن المقرر ان يؤدى الفريق تدريبه الاخير غداً فى مدينة نصر بعدها يختار الجهاز الفنى قائمة مباراة الجانرز ..
MiCoN
:: مراقب عام ::

:: مراقب عام ::
MiCoN

محل الاقامة : Alexandria
الوظيفة : Engineering Student
الهوايات : Football and swimming
بتشجع نادي إيه : Al Ahly football club
لاعبك المفضل : Treika & Wael Gomaa

::: : 7 / 2010

مُساهمةموضوع: رد: 21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز   21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز Icon_minitime2010-03-31, 11:42 pm

يا جامد يا جامد ايه التوبيكات الروعة ده انا مش عاوز اقولك انا مبسوط اد ايه بالتوبيك ده ميرررررررررسى للخبر الجميل اللى زيك مجوووود جبااااااااااار تحسدى عليه ميرسى ميرسى ليكى بس للعلم تم نقل التوبيك فى المكان المناسب , قلتلك 100 مرة غيرى الصنف بقى هههههههههههههههههههههههههه

21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز 420156 21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز 420156 21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز 420156
21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز 420156 21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز 420156
21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز 420156
semsema memo

semsema memo

محل الاقامة : جمهورية مصر العربية
الهوايات : الرياضة خصوصا كرة القدم
بتشجع نادي إيه : النادي الاهلي من غير تفكي
لاعبك المفضل : ابو تريكة ومتعب
::: : 21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز 34896247

مُساهمةموضوع: رد: 21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز   21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز Icon_minitime2010-04-01, 8:59 am

ميرسى ميرسى الله يبارك فيك ياميدو نورت التوبيك يا باشا
انا بس كنت مستنية الفرصة تيجى عشان اخرج مواهبى ههههههههههههههههههههههههههههههههه
وبعدين معلش انا خلاص نويت اغيره انهاردة وخصوصا بعد التطورات الجامده دى ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بيبيتو
:: تريكاوي ناشئ ::

:: تريكاوي ناشئ ::
بيبيتو

::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: 21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز   21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز Icon_minitime2010-04-01, 12:42 pm

انا جبت تشكيلة الاهلي من الكنترول
==================
احمد عادل
احمد علي * وائل جمعه * شريف عبد الفضيل * سيد معوض
محمد بركات * احمد فتحي * حسام عاشور * احمد شكري
ابو تريكة
عماد متعب
--------------------------------------
مشكوووررة ع الخبر

21 لاعباً فى معسكر الاهلى استعداداً لجانرز

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1