تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

عصام الحضرى يجب ان يعود

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
عاشقه ابوتريكه
:: تريكاوي عامل اللي عليه::

عاشقه ابوتريكه

محل الاقامة : مصر
الوظيفة : طالبه
الهوايات : الرسم_وان اشاهد ابو تريكه
بتشجع نادي إيه : الاهلى طبعا طبعا
لاعبك المفضل : ابو تريكه و ابو تريكه و ا
::: : لم يحصل علي أوسمة

عصام الحضرى يجب ان يعود Empty
مُساهمةموضوع: عصام الحضرى يجب ان يعود   عصام الحضرى يجب ان يعود Icon_minitime2010-05-04, 7:37 pm

[size=24]النجم الكبير عصام الحضرى :منذ ان ترك الاهلى كما يردد البعض (بطريقه غير شرعيه ) وبعض جمهور النادى الاهلى لا يحبه ولكن لماذا لا نرجع للماضى لنعرف ما سبب ان يترك عصام الحضرى النادى الاهلى
لقد كان السبب هو ك/جوزيه لانه بعد ماتش معين لا تسعفنى الذاكره لاتذكر ما هو بالظبط تألق النجم عصام كالعاده وكان السبب فى امساك اكثر من كوره كى لا تدخل عرين النادى الاهلى وكان السبب فى فوز النادى الاهلى

فذهب جوزيه وحيا جميع اللاعبين وكان مسرور جدا وعندما ذهب الى عصام قال له "لقد كنت سئ جدا فى مباره اليوم " استغرب عصام جدا لانه يعتبر السبب فى فوز النادى الاهلى , لم يحدث هذا مره او اتنين بل مرات كثييييييييييره كما ان جوزيه لم يكن يحب عصام .......
طيب يا جماعه لو كل واحد فينا حط نفسه مكان ك/عصام ده انت او انتى لو شغاله فى شركه او حتى محل ورئيس العمل بتاعك رخم بتسيبى الشغل وتمشى ,فما بالك بلعيب والكابتن بتاعه الى مفروض تكون العلاقه بنهم علاقه ابن وابوه او اخ واخوه الكبير ......................
كما ان عصام عندما جاء له العرض الخارجى ذهب وقال لجوزيه على العرض وعلى انه يريد ان يذهب فقال له جوزيه "كده كده النادى هيكون احلى من غيرك " دى كلمه يقولها ده حتى حرااااااااااااااااااااااااام والله ..........
وبعد ده كله بتقولوا عصام غلطان ...طيب هو فعلا غلطان لكن مش الغلط الى ميتسامحش عليه لأ يا جماعه ,حتى لو كان غلطان محدش معصوم من الغلط وكل الناس بتغلط وده بشر عادى لازم يغلط "كل بنى ادم خطائين وخيرهم التوابين "

لقد جاء عصام واعتذر وتاسف للنلدى وللاداره وقال يا جماعه "انا اسف " الاتكفى تلك الكلمه ان تطلع من نجم كبير زى ده ويبكى ويقول اسف سمحونى عايز ارجه بيتى الا يكفى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الايكفى ان يقول ندمت على فعلتى اريد ان ارجه بيتنى الا يكفى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الايكفى ان يزل كرامته امام جميع شاشات التلفزيون وامام الجميع الايكفى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الا يكفـــــــــــــــى كلـــــــــــــــــــــ هذا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انا نفسى اعرف يا ك/حسن حمدى ايه هى وجه نظرك علشان لا ترجع عصام لبيته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يا جماعه عصام عايز يرجع وندم وعلى فكره عصام مش راجع علشان عمره وعلشام مفيش نادى عايزه
لالالالالالالالالالالالالالالا عصام عنده عرض خارجى لكن برضوا رفضه علشان عصام عايز يرجع بيته
دى مسأله حب يا جماعه مش مساله انه خايف علشان مفيش حد هيشتريه علشان عمره لالالالالالالالالالالالالا
عصام بيعشق تراب النادى الاهلى ليه نحرمه من انه يلعب فييييييه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كما اننى حزينه جدا جدا من جمهور النادى الاهلى الذى صدمنى صدمه قوبه فى مباراه الاهلى والاسماعيلى
عندما علق لافته كتب عليها "الهارب: دموع فى عيون وقحه "
انا كنت اظن ان جمهور النادى الاهلى عنده وعى اكتر من كده وبيفهم ايه يا جماعه ده
ده عصام انتوا نسيتوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!

انا تضايقت من جمهور النادى الاهلى الذى لم يرحم عصام

الى كل واحد قلبه حجر هقولك كلمه واحده ربنا بيسامح الانسام مش هيسامح !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![
/size]
مشمش التريكاوية
:: مشرفـــة ::

:: مشرفـــة ::
مشمش التريكاوية

محل الاقامة : الاقصر
الوظيفة : طالبة
الهوايات : كتابه الشعر والقراءة
بتشجع نادي إيه : الاهلى طبعا
لاعبك المفضل : الماجيكو -زيزو -العمدة

مُساهمةموضوع: رد: عصام الحضرى يجب ان يعود   عصام الحضرى يجب ان يعود Icon_minitime2010-05-05, 3:09 pm

انا بضم صوتى لكل صوت اهلاوى بيايد عودة السد العالى الحضرى لعرينه وناديه القديم الاهلى لان الحضرى فى امس الحاجة للاهلى والاهلى كمان محتاج للحضرى ومش معنى ان بعض الجماهير الاهلاوية اعلنت رفضها لعودة الحضرى ان كل جماهير الاهلى معاهم لانكم لو تبعتوا حلقة الكابتن مدحت شلبى مع عصام الحضرى وشفتوا الكم الهايل من الجماهير المصرية مش بس الاهلاوية اللى بتشجع عودة الحضرى للاهلى كنتوا عرفتوا قد ايه جماهير الاهلى بتازر وبشدة عودة الحضرى للنادى الاهلى واحنا بنناشد اعضاء مجلس ادارة النادى الاهلى للمرة المليون انهم يرافوا بحالنا وحال ابن النادى الحضرى اتمنى ان صوتى يوصل وصوت كل اهلاوى بيحب الاهلى والحضرى واحنا كلنا وراك ياحضرى واوعوا تنسوا ابدا ان الحضرى كان ومازال وسيظل الحضرى السد العالى
عاشقه ابوتريكه

عاشقه ابوتريكه

محل الاقامة : مصر
الوظيفة : طالبه
الهوايات : الرسم_وان اشاهد ابو تريكه
بتشجع نادي إيه : الاهلى طبعا طبعا
لاعبك المفضل : ابو تريكه و ابو تريكه و ا

مُساهمةموضوع: رد: عصام الحضرى يجب ان يعود   عصام الحضرى يجب ان يعود Icon_minitime2010-05-07, 6:28 pm

متشكره ليكى جدا يا شيماء واتمنى فعلا ان اداره النادى الاهلى يكون عندها الوعى الكافى لاعاده النجم عصام الحضرى

عصام الحضرى يجب ان يعود

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» صور للجميل عصام الحضرى
» عصام الحضرى فى الاهلى قريبا ان شاء الله
» الإسماعيلى يعرض عصام الحضرى للبيع
صفحة 1 من اصل 1