تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

من سنة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
treka lover 22
:: مشــرف ::

:: مشــرف ::
treka lover 22

محل الاقامة : alexandria
الوظيفة : student
الهوايات : computer and music
بتشجع نادي إيه : ahly - manchester united
لاعبك المفضل : abou treika - cristiano r
::: : لم يحصل علي أوسمة

من سنة Empty
مُساهمةموضوع: من سنة   من سنة Icon_minitime2010-08-06, 1:51 am

من سنة 746579 ازيكم يا تريكاوية من غير مقدمات انا بس حبيت افكركم ازاي انا اشتركت في المنتدي اللي علمني حاجات كتير اوي عمري ما كنت افكر اني اتعلمها اتعلمت ازاي انشر ازاي مخافش ازاي اتعامل اتعلمت حاجات كتير و انا بجد بشكركم علي الحاجات دي

مطولش عليكم انا حكايتي كانت من حوالي سنة كنت ساعتها بقرأ ملحف من الملاحق في احد الجرائد و لقيت مقال عن ان في موقع للماجيكو ابوتريكة و متتصوروش كان قد ايه كلام جميل مكتوب عن المنتدي ده و انا فرحت لان انا بصراحة عاشق لابو تريكةو فعلا فتحت النت و اشتركت و من يومها انا كنت متوقع ان انا كان يوم و الثاني و هزهأ منه و لكن لا ده انا كنت مبسوط جدا و انا معاكو شاركتكو افراحي و كل حاجة بجد انا بشكركم كلكم و بشكر احمد ( مدين ) ان هو عمل المنتدي الرائع ده و السلام عليكم

من سنة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1