تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
MiCoN
:: مراقب عام ::

MiCoN

محل الاقامة : Alexandria
الوظيفة : Engineering Student
الهوايات : Football and swimming
بتشجع نادي إيه : Al Ahly football club
لاعبك المفضل : Treika & Wael Gomaa

::: : 7 / 2010

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Empty
مُساهمةموضوع: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-09-17, 10:03 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 746579

ازيكم يا تريكاوية ؟؟؟ يارب تكونوا فى اتم الصحة والعافية

انا المرة دى جاى وايدى مش فاضية ... انا جايب معايا اقوى مسابقة معلومات عامة

عاوزين نشوف التريكاوية الجامدين بكرر الجامدين بس مستوى المعلومات والتنافس الجاااااااااااامد الشريف

نظام المسابقة

المسابقة هتبقى عبارة عن كاس هتبقى تصفيات واحد ضد واحد اللى يكسب يكمل والخاسر يطلع

الاتنين المتنافسين هيتسألوا 3 اسئلة وهيبعتوا الاجابات فى نفس اليوم ... اللى هيتأخر فى بعت الاجابات او مجاوبش فى نفس اليوم فى رسالة خاصة يعتبر بكده منسحب الا اذا كان عنده ظروف فسيتم التأجيل

الفائز هيصعد للدور اللى بعده والخاسر هيطلع وفى حالة التعادل هيبقى فى سؤال سرعة اجابته هتبقى فى التوبيك واللى يجاوب اسرع يكسب

الاسئلة هتكون عامة فى مختلف المجالات

سيتم فتح باب المشاركة لمدة 3 ايام ابتداءاً من اليوم واخرميعاد للتسجيل مساء الاثنين

ياريت اللى هيشترك يقول فى التوبيك وكمان يقول فاضى ايام ايه علشان هنمعل جدول ولابد من الالتزام بالمواعيد

لكل متسابق حق الاجبة بعد طرح الاسئلة ب 24 ساعة فقط وسيتم عرض اجابته والاجابة الصحيحة فى التوبيك حتى يستفاد باقى الاعضاء

جوائز المسابقة

الجوائز هتبقى لل 3 الاوائل فقط اصحاب المراكز (الاول-الثانى-الثالث)

الجوائز عبارة عن :-

صحاب المركز الاول : 2000 نقطة + وسام المركز الاول + تغير لون اسمه لمدة اسبوع

صاحب المركز الثانى : 1500 نقطة + وسام المركز الثانى + تغير لون اسمه لمدة اسبوع

صاحب المركز الثالث : 1000 نقطة + وسام المركز الثالث + تغير لون اسمه لمدة اسبوع

شكر خاص

شكر خاص لتعاون اميرة (دلوعة التريكاوية) على تعاونها الجميل فى تنظيم المسابقة وبذل مجهود عظيم

عدل سابقا من قبل micon_ahlawy في 2010-09-17, 10:33 pm عدل 2 مرات

كاتب الموضوعرسالة
abotrika_22
:: تريكاوي 100 100 ::

abotrika_22

محل الاقامة : Mansoura
الوظيفة : رئيـس جمهــوريـة نفسي
الهوايات : كرة القدم والسباحة والشطرنج و الانترنت
بتشجع نادي إيه : Sure ELAhly & MaDriD
لاعبك المفضل : Trika & Barakotta
::: : مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 4545454

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-08, 8:24 pm

مارد وشوشنى كتب:
الله يبارك فيكم ياتريكاويه

وهارد لك لاحمد بجد كان نفسى يبقى معايا فى النهائى

لكن للاسف حصل نهائى مبكر

وزى ماشوفت الاجابه ع حاجه بسيطه جدااا

وكان ليا تعليق ع غاز الفوسفين ..الغاز ده بيستخدم فى وزاه الزراعه عادى جداا

لمكافحه الحشرات وخصوصاا الفئران ( القوراض)

لكن بيصبح غاز قاتل بالنسبه للانسان فى حاله

تتعرض هذا الغاز لدرجة حرارة مناسبة ورطوبة جوية بيتحلل الغاز ده اللى

غاز فوسفيد الهيدروجين PH3
،غاز ثاني أكسيد الكربون CO2 ،
غاز الأمونيا NH3.
ويبقى من الغاز راسب على شكل راسب هيدروكسيد الألمنيوم .
وهو غاز شديد السمية للانسان وله اغراض زى ضيق الصدر والغثيان والاسهال
وتلف الكبد وتصل الى الموت المفاجىء فى اقل من 1.5 فعلا
ومن خطوره الغاز ده بيمنع بيعيه فى اى صيدليه غير الصيدليه الزراعيه بس

عشان هما اللى عارفين مادته وكيفه استخدامه

ــــــــــــــــــــــــــــــ

مليووووووووون مبروووووووووك يا ايااااااااااد باااااااشا

أنا مش معترض علي دا خالص الكلام صح زي ما انت بتقول بس انا اعتراضي علي إن السؤال مكانش محدد فقط لا غير ...

و مليااااااااااااااااار مبروووووووووووووك يا نجم عقبال النهائي
مارد وشوشنى
:: مشرف سابق ::

مارد وشوشنى

::: : مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Zrrrpypadp8i

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-08, 11:25 pm

فاهم قصدك يااحمد

بس السؤال واضح ماهو الغاز اذا تعرض له الانسان مات؟

يعنى حاجه مباشره
زى السيانيد او اول اكسيد الكربون البيوتان و السرين وغيرها من الغازات كتير
كلها بتسبب اغراض وتوصل للوفاه
وكلها غازات مباشره من غير تحلل او اتحاد

مش غاز لسه هيتحلل او يتحد عشان يدينا غاز تانى

ويكون الغاز ده ضار بالانسان

طيب ماممكن نعكس مش ممكن لو غاز السيانيد ده اتحد او تحلل
مايقصرش ع الانسان فى حاجه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سعتها هنقول الغاز ده مش بيموت ؟؟ اصله لو اتحد مع ايه
او لو وصل للدرجه حراره معينه مش هيقصر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ده راى يابوحميييد ..وجهه نظرى للسؤال

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وبالتوفيق للجميييييييييييييع

abotrika_22

abotrika_22

::: : مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 4545454

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-08, 11:51 pm

مارد وشوشنى كتب:
فاهم قصدك يااحمد

يعنى حاجه مباشره

مايقصرش ع الانسان فى حاجه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سعتها هنقول الغاز ده مش بيموت ؟؟ اصله لو اتحد مع ايه

يا إياد و الله رأيك و وجهة نظرك على راسي من فوووق بس انت بتقول السؤال : ما هو الغاز إذا تعرض له الانسان مات ؟؟ دا معاك أنا إنه كدا مباشر .. بس السؤال مكانش كدا السؤل كان : ما هو أسرع غاز قاتل ؟؟ تفرق ... و كان المفروض تتحدد من غير تحلل ولالما يتحلل و الدليل على إن كلامي صح إن كانت ممكن تتحسبلي صح لو انت جاوبت حاجة تانية ... فهمت قصدي ... أنا مبتكلمش في المسابقة والله أنا بتكلم في المعلومة فقط لا غير و إن أنا عندي حق بس مش أكتر ...

ولا إنتوا رأيكوا إيه يا جماااااعة متشاركونا وجهة نظركم ... هههههههههه ... تعاطفك لوحده مش كفاية .. إتبرع و لو بوجهة نظر ... ههههههههه

تحياتي و يلا حصل خير و مبرووووووووك عليييك
مارد وشوشنى

مارد وشوشنى

::: : مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Zrrrpypadp8i

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 12:04 am

عارف يااحمد انك بتكلم بره المسابقه وانك بتقول ع المعلومه فقط

وانا كمان بتكلم فى النقطه دى

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ايوه السؤال زى ماانت قولت مااسرع غاز قاتل؟بمعنى اذا تعرض له الانسان لفتره قصيره يموت؟؟

يعنى هى هى

ده سؤال مباشر

والاجابه ع هذا السؤال تكون مباشره برده

لو كان قصده ع اجبابتك

سعتها المفروض يحدد بقى

لكن طالما سيبها تبقى اكييييييد سؤال مباشر

وانا مش مع محمد ان ياخد الاجابه الاقرب للصح مش بتكلم عيك انت

انا بقول عموما..السؤال محطوط وله اجابه معينه

لان ممكن عضوين يجاوبو اجابه غير اجابه السؤال الاصليه

سعتها انت هتقيم الاجابه الاقرب من وجهه نظرك انت بس؟؟ وده من راى ماينفعش

الاجابه ياصح ياغلط طبقاااا للسؤال ومافيش تقريب ولا اييييييييييييييييييييه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

abotrika_22

abotrika_22

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 12:22 am

كلامك صح يا ايااااااااد بس حته ان السؤال مباشر دي برضو انا بعترض فيها لأن فعلا السؤال مش مباشر السؤال لو مباشر و القصد منه الاجابة دي كان المفروض يبقي : ما هو أسرع غاز يؤدي الي القتل أو الوفاه في حالته الطبيعية دون تحلل عند استنشاقة ؟؟ هنا كانت الاجابة حتماً تبقي غاز السيانيد .. انما طالما مفتوحة يبقي من حقي اني أجاوب بأي غاز المهم انه يكون أسرع سواء بعد ما يتحلل أو لا طالما محددليش .. ولا اييييييييييييه ؟؟ هههههههههههههه

و عموماً عشان الناس زهقت من الكلام خلاص مش مهم و مبرووووووووك علييييييييك و الحمد لله إن المعلومة وضحت للكل و عرفناها و خلاص و دا الأهم ...

تحياتي
مارد وشوشنى

مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 12:28 am

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 34242

يابنى احنا هننطرد احنا التنين دلوقت ...

يلا حصل خير كل واحد له وجهه نظر ومقتنع بيهاا

وطبعا الاهم الاستفاده من المساابقه

بالتوفيق للكل ان شاء الله

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 337189
MiCoN

MiCoN

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 12:28 am

abotrika_22 كتب:
مارد وشوشنى كتب:
فاهم قصدك يااحمد

يعنى حاجه مباشره

يا إياد و الله رأيك و وجهة نظرك على راسي من فوووق بس انت بتقول السؤال : ما هو الغاز إذا تعرض له الانسان مات ؟؟ دا معاك أنا إنه كدا مباشر .. بس السؤال مكانش كدا السؤل كان : ما هو أسرع غاز قاتل ؟؟ تفرق ...
يا راجل ؟ يعنى لو انا قلت الغاز الذى اذا تعرض له الانسان مات يبقى السيانيد صح لكن لو اسرع غاز يبقى الفوسفين ؟ على اساس انه اللى اتعرضتله ده مش اسرع مفيش فرق خالص على فكرة السؤال كان كده بالظبط "ما اهو اسرع غاز يقتل الانسان ؟؟ بمعنى الغاز الذى إذا تعرضت له لفترة قصيرة جدا تموت ؟؟" ومكتوب غاز يتعرض له لفترة ثصيرة يعنى تفيد نفس المعنى اللى انت قبلت انه يفيد السيانيد بصراحة انا مش عارف انت بتجادل فى ايه المطلوب هو غاز سام لو اتعرضت ليه لفترة قصيرة هيقتل وهو السيانيد مش الفوسفين والموضوع منتهى
و كان المفروض تتحدد من غير تحلل ولالما يتحلل
يعنى ايه يتحلل او مش يتحلل ؟ المعروف انى السؤال لما بيبقى مطلق بيبقى عاوز العام وعمره ما هيفيد الخاص وبعدين استحالة يبقى فى غاز بيقتل من غير ما يتفاعل او يبقى تحت ظروف خاصة وابقى انا طالب الغاز اللى بيتحلل ازاى ؟؟ ما اكيد انت هتجاوب الغاز اللى بيقتل مباشرة ولا هو الغاز مش بيستخدم غير لما تسخن عند 150 ؟
و الدليل على إن كلامي صح إن كانت ممكن تتحسبلي صح لو انت جاوبت حاجة تانية ... فهمت قصدي ... أنا مبتكلمش في المسابقة والله أنا بتكلم في المعلومة فقط لا غير و إن أنا عندي حق بس مش أكتر ...

ولا إنتوا رأيكوا إيه يا جماااااعة متشاركونا وجهة نظركم ... هههههههههه ... تعاطفك لوحده مش كفاية .. إتبرع و لو بوجهة نظر ... ههههههههه
على فكرة محدش هيفيدك ومش هتفرق وجهات النظر كتير هتتقال بس خلاص الاجابة محددة والمسابقة خلصت فمش هيفيد الكلام الكتير إلا اذا كنت مش قابل الهزيمة وعاوز يحصل كلام كتير والموضوع يكبر فدى حاجة تانية وانا معرفش انك كده لانك قلت انه عادى بالنسبة ليك بس ابتديت اشك من كتر الكلام لان الموضوع خلص
abotrika_22

abotrika_22

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 12:56 am

micon_ahlawy كتب:
abotrika_22 كتب:
مارد وشوشنى كتب:

يا إياد و الله رأيك و وجهة نظرك على راسي من فوووق بس انت بتقول السؤال : ما هو الغاز إذا تعرض له الانسان مات ؟؟ دا معاك أنا إنه كدا مباشر .. بس السؤال مكانش كدا السؤل كان : ما هو أسرع غاز قاتل ؟؟ تفرق ...
يا راجل ؟يعنى لو انا قلت الغاز الذى اذا تعرض له الانسان مات يبقى السيانيد صح لكن لو اسرع غاز يبقى الفوسفين ؟ على اساس انه اللى اتعرضتله ده مش اسرع مفيش فرق خالص على فكرة السؤال كان كده بالظبط "ما اهو اسرع غاز يقتل الانسان ؟؟ بمعنى الغاز الذى إذا تعرضت له لفترة قصيرة جدا تموت ؟؟" ومكتوب غاز يتعرض له لفترة ثصيرة يعنى تفيد نفس المعنى اللى انت قبلت انه يفيد السيانيد بصراحة انا مش عارف انت بتجادل فى ايه المطلوب هو غاز سام لو اتعرضت ليه لفترة قصيرة هيقتل وهو السيانيد مش الفوسفين والموضوع منتهى
و كان المفروض تتحدد من غير تحلل ولالما يتحلل
يعنى ايه يتحلل او مش يتحلل ؟ المعروف انى السؤال لما بيبقى مطلق بيبقى عاوز العام وعمره ما هيفيد الخاص وبعدين استحالة يبقى فى غاز بيقتل من غير ما يتفاعل او يبقى تحت ظروف خاصة وابقى انا طالب الغاز اللى بيتحلل ازاى ؟؟ ما اكيد انت هتجاوب الغاز اللى بيقتل مباشرة ولا هو الغاز مش بيستخدم غير لما تسخن عند 150 ؟
و الدليل على إن كلامي صح إن كانت ممكن تتحسبلي صح لو انت جاوبت حاجة تانية ... فهمت قصدي ... أنا مبتكلمش في المسابقة والله أنا بتكلم في المعلومة فقط لا غير و إن أنا عندي حق بس مش أكتر ...

على فكرة محدش هيفيدك ومش هتفرق وجهات النظر كتير هتتقال بس خلاص الاجابة محددة والمسابقة خلصت فمش هيفيد الكلام الكتير إلا اذا كنت مش قابل الهزيمة وعاوز يحصل كلام كتير والموضوع يكبر فدى حاجة تانية وانا معرفش انك كده لانك قلت انه عادى بالنسبة ليك بس ابتديت اشك من كتر الكلام لان الموضوع خلص

هعلق علي 3 حاجات بس يا محمد باشا و بعد كدا مش هرد تاني في الموضوع تاني :

أولا / لو أسرع غاز يبقي الفوسفين لأن انت زي ما بتقول فوق انك محددتش طالما محددتش يبقي زي مبتقول تبقي عايز العام و العام هو الفوسفين مش السيانيد ... دي حاجة ..

ثانياً / أنا قبل ما أتكلم باركت لإيااااااد عشان محدش يفكر سواء انت أو غيرك ان دا كله عشان المسابقة لأن اياااد عارف كويس جدا انا فرحان له قد اية و علي فكرة أنا بتقبل الهزيمة مش زي ما حضرتك بتقول و مش ببرر حاجة ولا بجادل أنا بتكلم في حاجة كان المفروض انت تتلاشاها في وضع السؤال عشان بعد كدا مش عشان المرادي ...

ثالثاً و أخيراً / احنا مش في ديكتاتورية عشان خاطر تقول اللي حضرتك بتقوله دا يا محمد ( الموضوع منتهي / بتجادل / مش هيفيدك / و انا معرفش انك كدا / الموضوع خلص / مش هتفرق ) دي كلها حاجات مينفعش تتقال يا استاذ محمد و محبش حد يكلمني بالطريقة دي .. أنا آه اتكلمت كتير بس علي حق ... و السبب اني ابقي علي حق هوة انت يا محمد مش حد تاني ... و عامة انا آسف مرة تانية و بعتذر لحضرتك اني طولت في الكلام و ياريت متزعلش لأني مبحبش حد يزعل مني سواء الحد دا أكبر مني أو أصغر مني ...

تحياتي لكل المتسابقين و مبروووووووووووووووك يا ايااااااااااااااااااااااااااااد

سلااااااااااااااااااااام
MiCoN

MiCoN

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 1:06 am

تمام يا احمد بس ان شاء الله المرة الجاية هعمل نفس الكلام لانه الصح والسؤال مش ناقص ولو انت مقتنع انه ناقص وجهة نظرك واياد جاوب عليه ... وانت مش آسف انت معملتش حاجة ومفيش ديكتاتورية ولا اى كلام من ده احنا كلنا فى الاول والاخر سواسية واخوات ومش معنى ان الموضوع منتهى تبقى دى دكتاتورية لانه فعلا منتهى ههههههههههه ومظنش انى غلطت فيك او جرحتك باى شكل من الاشكال وبشكرك على روحك الجميلة مع اياد ومعايا يا كبير سناً وبالنسبة ليا مفيش اى زعل ولا اى حاجة اصلا وعمره ما هيبقى فى لان دى مسابقة وغرضها الاوحد الاستفادة واولهم واضع الاسئلة نفسه

مبروك إياد

هارد لاك احمد

بالتوفيق للجميع
abotrika_22

abotrika_22

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 1:15 am

اللي حضرتك تشوفه يا محمد و آسف مرة تانية و مبروووووووك لإيااااااد و لكل الفائزين واللي لسه هيفوزوا ..

و حصل خير و كويس انها جات علي قد كدا يا عم بدل ما أنضرب هههههههه

يلا خلص المسابقة بسرعة عشان تعمل مسابقة تانية ولا مش ناووووووووووي
MiCoN

MiCoN

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 1:20 am

تانى آسف ده انت متعمد تستفزنى بقى ههههههههههههههههههههه والله انت والولا اياد اللى هيجيبوا اجلى ههههههههههههههههه بس اعمل ايه من اكتر الناس اللى بحبهم وغالين اوى عليا
وايه حضرتك دى وهتضرب انا مش دكتاتور اوى كده يعنى ههههههههههههههههههههههههه
ولو عملت مسابقة تانية مش هتشترك لانك هتقطعهم كلهم وتاخدها يبقى كده مش هيبقى ليها طعم سيب الناس تنافس بعضها يا عم ههههههههههههههههه ان شاء الله يا كبير هيبقى فى حاجات كتير حلوة ادام
..
بالتوفيق للجميع
abotrika_22

abotrika_22

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 1:23 am

تحياتي ليك يا حمادة

يلا تصبح علي خير عشان عندي مشوااار تاني بكرة ربنا يوفقني فيه هههههههه

سلاااااااااااام
nile.rose
:: مشرفـــة ::

nile.rose

محل الاقامة : محافظة كفر الشيخ
الوظيفة : مُدرسة لغة عربية
الهوايات : كتابة الشعر ومشاهدة المباريات
بتشجع نادي إيه : الاهلى (نادى القرن)
لاعبك المفضل : تريكه واحمد حسن وبركوته
::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 2:02 am

مليووووووووووووووون مبروووووووووووك للباشا اياد
وعقبال النهائى ان شاء الله مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 344740 مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 344740 مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 344740

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 715739 مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 715739

وهارد لك يا احمد انت كمان كسبان كسبت معلومه والنتيجه فرقت على حاجه بسيطه

ime

ime

محل الاقامة : مصر
الوظيفة : اخصائيه اجتماعيه
الهوايات : اللعب مع الاطفال
بتشجع نادي إيه : الاهلى طبعا
لاعبك المفضل : ابو تريكه واحمد حسن

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 2:18 am

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 344740 مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 344740 مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 344740 مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 344740
مبرووووووووووك يايدوووو الف مبرووووووووووووووووووود ياكبير
وعقبال الجوله الاخيره
مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 206261 مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 206261 مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 206261
مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 206261 مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 206261
مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 715739
وهارد لك احمد تتعوض مره تانيه
مارد وشوشنى

مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 10:34 pm

الله يباااااااااااااااااااااااارك فيكو ياتريكاويه

امال فين فايز النهارده ياجدعاااااااااااااااان

؟؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟؟
إسراء
:: من كبار التريكاويه ::

:: من كبار التريكاويه ::
إسراء

محل الاقامة : قنا
الوظيفة : طالبة
الهوايات : النت والكمبيوتر والتليفزي
بتشجع نادي إيه : الأهلى المصرى
برشلونة
لاعبك المفضل : أبو تريكة
ميسى
رونالد

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-09, 11:09 pm

ايه الحاجات الجامده دى يا جدعان
كل ده علشان بعدت عن المنتدى 3 شهور بس
semsema memo
:: مراقبة ::

:: مراقبة ::
semsema memo

محل الاقامة : جمهورية مصر العربية
الهوايات : الرياضة خصوصا كرة القدم
بتشجع نادي إيه : النادي الاهلي من غير تفكي
لاعبك المفضل : ابو تريكة ومتعب
::: : مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 34896247

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-10, 10:27 am

هيا النتيجة فييييييييييين ؟؟؟
ولا المسابقه اتلغت ولا اييييييييييييييييييييه ياولاد
عاشقة الطائر الحزين
:: مراقب سابق ::

عاشقة الطائر الحزين

محل الاقامة : المنصورة
الهوايات : الانترنت والكمبيوتر
بتشجع نادي إيه : اكيد يعنى الاهلى
لاعبك المفضل : ابو تريكة دى حاجة مؤكدة ط
::: : مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Xco8k85i2ciu

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-10, 3:19 pm

مبرووووووووووووووووووووك ايودة

MiCoN

MiCoN

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-10, 7:55 pm

السلام عليكم

يعنى فى البداية بتأسف ليكم علشان كان فى غموض فى آخر يومين بس هوضح كل حاجة فى الرد ده

بالنسبة لمدين وريم .. الجولة متأجلة لان مدين محلش المسابقة لظروف خارجة عن ارادته بمعنى ان دلوقتى اجابات ريم عندى وهيبقى فى مهلة يومين حد اقصى للمتسابق الاخر ....
بالنسبة لمها وميس فميس بتعتذر انها مش هتقدر تكمل المسابقة برضو لظروف خارجة عن ارادتها وبتعذر لكل من يهمه الامر واولهم مها وهى حزينة انها مش قادرة تكمل المسابقة بس عندها ظروف كلنا ندعيلها وربنا معاها ويوفقها ان شاء الله

يبقى دلوقى محصلة المسابقة ان فى 3 مسابقات اتلعبوا من اصل 4 وفى 3 متأهلين (ايمى - اياد - مها) فى انتظار اكتمال آخر مسابقة وتحديد الفائز الرابع
بالتوفيق للجميع
MiCoN

MiCoN

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-10, 7:58 pm

semsema memo كتب:
هيا النتيجة فييييييييييين ؟؟؟
ولا المسابقه اتلغت ولا اييييييييييييييييييييه ياولاد
ايه الكلام ده ؟ مسابقة ايه اللى اتلغت ؟؟؟ وولاد مين اللى بتسأليهم ؟؟ الجولة مٌأجلة يا ريم
MiCoN

MiCoN

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-10, 8:00 pm

إسراء كتب:
ايه الحاجات الجامده دى يا جدعان
كل ده علشان بعدت عن المنتدى 3 شهور بس
على اساس ان 3 شهور دول يومين هههههههههههههههههه دول بيحصل فيهم حاجات كتيييييييييييير ان شاء الله يبقى فى حاجات تانية وانتى تبقى اول المشتركين فيها
عاشقة الطائر الحزين

عاشقة الطائر الحزين

محل الاقامة : المنصورة
الهوايات : الانترنت والكمبيوتر
بتشجع نادي إيه : اكيد يعنى الاهلى
لاعبك المفضل : ابو تريكة دى حاجة مؤكدة ط
::: : مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Xco8k85i2ciu

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-10, 8:01 pm

بجد انا مش مصدقة بجد

والف سلامة عليكى ياميس وخير ان شاء الله

وشكرا يامحمد للتوضيح

مارد وشوشنى

مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-10, 10:24 pm

micon_ahlawy كتب:
السلام عليكم

يعنى فى البداية بتأسف ليكم علشان كان فى غموض فى آخر يومين بس هوضح كل حاجة فى الرد ده

بالنسبة لمدين وريم .. الجولة متأجلة لان مدين محلش المسابقة لظروف خارجة عن ارادته بمعنى ان دلوقتى اجابات ريم عندى وهيبقى فى مهلة يومين حد اقصى للمتسابق الاخر ....
بالنسبة لمها وميس فميس بتعتذر انها مش هتقدر تكمل المسابقة برضو لظروف خارجة عن ارادتها وبتعذر لكل من يهمه الامر واولهم مها وهى حزينة انها مش قادرة تكمل المسابقة بس عندها ظروف كلنا ندعيلها وربنا معاها ويوفقها ان شاء الله

يبقى دلوقى محصلة المسابقة ان فى 3 مسابقات اتلعبوا من اصل 4 وفى 3 متأهلين (ايمى - اياد - مها) فى انتظار اكتمال آخر مسابقة وتحديد الفائز الرابع
بالتوفيق للجميع

لعل المانع خير من عند دخولهم سواء مدين وميس

ومبروك يامها ع الصعوووووود

بس انا شاسف ان يوميين دوووووووول كتير اووى
وخصوصا انها مش معلومه من بدايه المسابقه
وكان سبق واتعملت وادينا فرصه لعضو مش متزكر اسمه بس اخد فرصه بعدد ساعات زياده
ولما مادخلش اعتبر منسحب ..المفروض نمشى بحاجه محدده من الاول وفى شروط المسابقه
ده راى يابومبووو
ياما بقى العب فى القوانين وتبقى من حقى اظن فهمنى يامرسى مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 337189

مره تانيه يارب يكون غيابهم خيرررررررررررر

ومبرووووووووك يامهااااا

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 420156

MiCoN

MiCoN

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-10, 10:59 pm

انت على اساس يا اياد بتقول ان السبب مش معلوم او انه مبلغنيش ؟؟؟؟؟؟
انا قلت مدين مدخلش لظروف خارجة عند ارادته ومقلتش ظروف مجهولة او بدون علم السبب
وانا كنت هعمل نفس الكلام معاه بس هو بلغنى بظروفه وانا مش هديله فرصة انا قلت هأجل الجولة
نفس الكلام بالظبط كان هيحصل مع sara g لو كانت عاوزة تحل بس فى ظروف مش بايديها زى ان النت يفصل او الميعاد مش مناسب بس هى اصلا مكانتش بتدخل المنتدى والساعات اللى اديتها دى هى اللى فرصة فى فرق بين انى ادى لعضو فرصة وانى اأجل جولة .. ورأيك على راسى طبعا
مارد وشوشنى

مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة   مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 Icon_minitime2010-10-11, 12:29 am

micon_ahlawy كتب:
انت على اساس يا اياد بتقول ان السبب مش معلوم او انه مبلغنيش ؟؟؟؟؟؟
انا قلت مدين مدخلش لظروف خارجة عند ارادته ومقلتش ظروف مجهولة او بدون علم السبب
وانا كنت هعمل نفس الكلام معاه بس هو بلغنى بظروفه وانا مش هديله فرصة انا قلت هأجل الجولة
نفس الكلام بالظبط كان هيحصل مع sara g لو كانت عاوزة تحل بس فى ظروف مش بايديها زى ان النت يفصل او الميعاد مش مناسب بس هى اصلا مكانتش بتدخل المنتدى والساعات اللى اديتها دى هى اللى فرصة فى فرق بين انى ادى لعضو فرصة وانى اأجل جولة .. ورأيك على راسى طبعا

مش فهمنى يابومبو بردو
انا مش بتكلم ع السبب مش معلوم بالنسبه للمتسابق
انا بقول للقوانين
المهم وجهه نظرى ان تبقى تساوى العضوين::مش بتكلم ع مدين وريم بالتحديد

بتكلم ع الموقف نفسه

طالما تم التأجيل

يبقى تاجيل الجوله كلها...بااسئله تانيه....جديده للعضوين

ياما العضو اللى جاوب ياخد نفس عدد الايام والساعات لحل الاجابه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ياريت تكون فهمت وجهه نظرى

معلش عملك فيها مرتضى منصور وباخد صغرات القوانين هههههههههههههههههه
زى مابقولك هتمشى القانون ده
هلعب برحتى ياكبيررر
انا صريح اهو
فى احلى من كده

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 618859

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة - صفحة 11 870595

يلااااااااا سلااااااااااااااااااااااااااااموز بقى لحين اشعار اخرررررى

مين هيرفع كاس منتدى تريكة ويبقى اجمد وااااحد فى اقوى مسابقة معلومات عاااامة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ابو تريكة بعد لقاء دبي وبني ياس انتظروا أداء اقوى .. فيديو
» فريق منتدى تريكة
» معلومات خطيرة عن ابو تريكة
صفحة 11 من اصل 16انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  الصفحة التالية