تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
عاشقة الاهلي
:: من كبار التريكاويه ::

عاشقة الاهلي

محل الاقامة : فلسطيــن
الوظيفة : طالبـــــة
بتشجع نادي إيه : الاهلــــــــــي
لاعبك المفضل : محمد ابو تريكة
::: : شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 Empty

شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........   شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 Icon_minitime2010-10-28, 11:46 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اعضاء منتدي تريكة الكرام .............

مضت علينا الفترة الاخيرة ونحن نحاول بجهدنا التقدم بمنتدي تريكة للامام وقام اعضاؤنا الكرام بجهود كبيرة لا ننكرها ونتمني من الجميع بدء العمل وانا اعترف باني اول المقصرين في واجبي الذي من المفترض ان اقوم به في بيتي الثاني ولكني احاول قدر المستطاع

المهم بقي ونرجع للعامي شوية اكيد كان معانا باقة من اعضاء المنتدي اللي قدموا انجازات كبيرة وكان ليهم دور كبير فحبيت هنا نشكرهم ونحاول نبقي زيهم وانا بقي هبدا في الموضوع ده

العضو الاول شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760مــــــــــارد وشوشني شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760

طبعا كابتن المنتدي غني عن التعريف لانه كابتن اياد قام بمجهود كبير في الايام الماضية سواء من ناحية الاشراف او اعادة المواضيع الجميلة او بمعني اخر(refresh) للمواضيع القديمة او من خلال مجلة التريكاوية اللي المفروض كان كل التريكاوية يشاركوا فيها وكانت بجد ابداع مميييييييييييز للغاية من كابتن اياد ومن جميع القائمين عليها من مشاركين ومعدين فاقل حاجة نقلها لكابتن المنتدي هي

شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 96d35cc9c2106623cff6ea1a8fd0c78e

العضو الثاااااااني شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760مايكون شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760

واكيد مايكون كان عضو فعال جدا في الفترة الاخيرة سواء بمشاركاته ومواضيعه المميزة او بالحدث الكبير وهو مسابقة المعلومات العامة اللي كان ليها صدي كبير ومشاركة اكبر وتحدي بين اعضاء المنتدي واسفرت عن افااااااااااادة كبييييييييييييرة جداااااااا لكل الاعضاء كمان زادت الاخوة بين الاعضاء والروح الرياضية فاكيد هنقله

شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 50a5ea8469bdc466ef2859216a6adbaf

العضو الثاااااااااااالث شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760 سمسمة القمووووووووووووووورة (ريم ) شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760

اكيد ريم رفعت راس البنوتات في المنتدي وكانت من اهم الاعضاء واللي شاركوا في الفترة الاخيرة بجد واجتهاد وكانت ريم منورانا بالمشاركات والردود الجميلة والمواضيع والمتابعة الرياضية الجاااااااااااامدة جدااااااااااااا وغير كده كمان مجلة التركاوية (انا بقر بس ههههه ) فاحلي ريموووووووووووو هنقلها

شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 5dd5c06e4fb8ad4d7d8e7d9107033308

العضو الرااااااااااابع شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760 مروة عاااااااااادل شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760

احلي مررررروة في احلي منتدي قدمت لينا مواضيع قمة في الجمال وتوبيكات في اعلي قمم التميز بمجهودها الكبير وتواجدها في المنتدي وطبعا بصورة شخصية موضوع (يوميات شاب عادي ) اللي اتحفتنا بيه وبجد قدمت افادة كبيييييييييييييييييييرة للمنتدي بالمواضيع الراااااااااااااااائعة دي بجد مش هعرف اقول حاجة عن تميز مروة الفترة اللي فاتت دي والطبيعي طبعا نقلها

شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 517dec79d05bf38e82fab58dfa548da8

العضو الخاااااااااامس شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760 احمد الشعار شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760

الاخ احمد الشعار كان غايب فترة عن الممنتدي بس ده لا يمنع انه قدم كتير للمنتدي من خلال الحدث الكبير (المسابقة الدينية ) اللي رجعت والحمد لله تاني ولاقت تفاعل كبير من الاعضاء وغير ده كمان كم المقالات المتميييييييييييييييييييييييييييزة للغااااااااااااااااااااااااية في الاعجاز القراني اللي لازم كلنا نعرفها ونكون علي علم بيها وغير كمان تفاعله وردوده علي المواضيع المختلفة فاكيد بنقله

شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 13b9bb642bdc3b15e9e5d06175c47daf

العضو السااااااااادس شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760 سندباد شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 680760

طبعا الفترة اللي فاتت كل الاعضاء لاحظوا نشاط الاخ سندباد وتميزه وتالقه في منتدي تريكة بالفيديوهات الرااااااااااااائعة والمتميزة او بالاخبار السياسية او العامة او الردود والمتابعة مع الاعضاء التانين وده طبعا تميز وتالق ملحوظ يستاهل نقله

شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 5dbe776cd66e4c59bb4c844c29840d5c

الاعضاء دول عملوا كتير ومستنين منكو انتو كمان تكونوا زيهم واحسن كمان وانا اول واحدة هعمل زيهم (مليش دعوة عاوزة اتكرم ههه ) ودي اقل حاجة نقدمها ليهم بس

استنو استنوا رحتو فين في اعضاء تانيين هقول عليهم الفترة الجاية يا تري انت منهم ولا ؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
عاشقة الاهلي

عاشقة الاهلي

مُساهمةموضوع: رد: شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........   شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 Icon_minitime2010-10-29, 10:32 pm

wafa كتب:
فعلا كل دول بجد يستحقوا التكريم ده
وان شاء الله في تالق دائم للجميع

وانتي كمان تستحقي التكريم وكل الاحترام يا وفاء لانك عضو مؤثر ومتميز ومبدع ويارب تبقي كده علي طول يا قمر

نوررررررررتيني

شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 398959
marwa adel
:: مشرفـــة ::

marwa adel

محل الاقامة : الاسكندرية
الهوايات : الغناء
بتشجع نادي إيه : الاهــــــــلـــــى
لاعبك المفضل : ابو تريكة و ميسى

::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........   شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 Icon_minitime2010-10-30, 2:21 am

والله ماعارفة اقولك ايه ياميس بس بجد انتى كلك زوووق جدااااااا
ولا كنت اتصووووووووووووووور انى ممكن اكون موجودة هنااااا
بس بجد انا بشكرك جداا وانا لو كنت شغالة فى المنتدى بس بجد
لانى بحبه اوووووى وبعزه اوى فبحاول اجيب افضل ماعندى وانزله
وبجد دى فكرة جميلة اووووى منك برافو عليكى بجد واستمرى فيها
لانها بجد حتشجع نااس كتير اوى انهم يشتغلوا فى المنتدى ويحسنو فييييه
انا بجد بحييكى جداااااااا وبشكرك جدا جدااااااا انك افتكرتينى هنا
وجزاكــــــــــــــــــــــــــــى اللــــــــــــــــــــــــه كـــــــــــل خيـــــــــــــــــــر
عاشقة الاهلي

عاشقة الاهلي

مُساهمةموضوع: رد: شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........   شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 Icon_minitime2010-10-30, 8:59 am

كلام ايه ده يا مروتي واحنا بينا بقي الكلام ده انتي من الاعضاء الكبار دلوقتي بقي وليكي حصانة ههههههههه

ولو انتي مكنتيش اشتغلتي كويس وعملتي بجد انا مكنتش ذكرتك يا قمر وبجد انتي تستاهليها وعن جدااااااااااااارة يا احلي مروة وخليكي بقي كده متميزة مش عاوزين نحسد والكلام ده هههههه

دمتي بود وخير وسعادة يارب

شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 0555
abotrika_22
:: تريكاوي 100 100 ::

:: تريكاوي 100 100 ::
abotrika_22

محل الاقامة : Mansoura
الوظيفة : رئيـس جمهــوريـة نفسي
الهوايات : كرة القدم والسباحة والشطرنج و الانترنت
بتشجع نادي إيه : Sure ELAhly & MaDriD
لاعبك المفضل : Trika & Barakotta
::: : شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 4545454

مُساهمةموضوع: رد: شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........   شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 Icon_minitime2010-10-30, 7:11 pm

الليستة منورة والله

مشكورة أختي ميس بجد انتي شخصية جميلة اوي و نشيطة في المنتدي و كمان نسيتي تحطي نفسك في الليستة لأنك بجد تستحقيها

تحياتي لكل اللي في الليستة و كل اللي هيدخلها ان شاء الله
احمد مرعى

احمد مرعى

::: : مسابقة القصة القصيرة

مُساهمةموضوع: رد: شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........   شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 Icon_minitime2010-11-03, 8:35 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طب كويس ان الواحد لاقى حد يقدره طبعا انا بهزر
شكرا كتير يا ميس على ذوقك واللفته الطيبه دى
ولكل الاعضاء والله الواحد شايف اني مقصر جدا
لأني متوقف عن الكتابه بقالى فتره لبعض الظروف الخاصه
شكرا مره تانيه يا ميس
والى الامام دائما وبالتوفيق ان شاء الله
اللهم حببنا فى بعضنا
مشمش التريكاوية

مشمش التريكاوية

محل الاقامة : الاقصر
الوظيفة : طالبة
الهوايات : كتابه الشعر والقراءة
بتشجع نادي إيه : الاهلى طبعا
لاعبك المفضل : الماجيكو -زيزو -العمدة
::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........   شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........ - صفحة 2 Icon_minitime2010-11-04, 1:05 am

والله عندك حق كلهم يستحقوا التحية والشكر

لانهم قدموا لمنتدانا كتير قوى وانتى كمان معاهم انا بوجهلك تحية خاصة

على مجهودك الرائع اللى بذلتيه انتى وكل الاعضاء اللى ذكرتيهم كلهم

الف تحية والف شكر ليكم ياشباب التريكاوية

ومن نجاح لنجاح يارب دايما ويفضل اسم منتدانا الاول دايما بين المنتديات

بفضل ربنا وبفضل مجهوداتكم الرائعة

شكرا لــــــــــــــــــــــكم ........

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» كلمات تجعل الذي لا يصلي يصلي
» صوره جاااااااااامده لــــــ ( **** TrEiKa****)
» شكرا
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2