تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
semsema memo
:: مراقبة ::

semsema memo

محل الاقامة : جمهورية مصر العربية
الهوايات : الرياضة خصوصا كرة القدم
بتشجع نادي إيه : النادي الاهلي من غير تفكي
لاعبك المفضل : ابو تريكة ومتعب
::: : هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 34896247

هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة    هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 Icon_minitime2010-12-03, 10:48 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

الســــــــــلام عليكم
ازيكو يا اجمــــــــــل اخــــــــــــــوات فالكوووووووووووووون كله هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 868900
يارب تكونو بخير يارب
اسمحولى اسلم عليكو ياتريكاوية قبل ما امشى
انا مش هكون موجوده معاكو من يوم الاحد الجاى ده اللى هو بعد بكرة لانى مسافرة جالى عقد عمل فالكويت ومعاد الطيارة بتاعتى يوم الاحد بالليل يعنى مبقاش فاضل ليا هنا معاكو غير انهاردة وبكرة بس
انا متتصوروش زعلانه اد ايه وحيات ربنا وانا بكتب الكلام ده ودموعى مش راضية تقف بس انا مش هغيب ان شاء الله كتير عنكو بس لحد ماشوف الظروف هناك هتبقى شكلها ايه وباذن الله هدخل عادى لانى اصلا مش هعرف ابعد عنكو انتو بقيتو جزء رئيسى فحياتى واجمل حاجة فحياتى ومقدرش استغنى عنكو غير ابداااااااااااااااااااااااااااا
واجمل ايام عمرى اللى قضيتها وسطكو هنا والله العظيم
انا اسفه اذا كنت طولت عليكو بس انا قلت انتو اخواتى وحقكو عليا انى اعرفكو
يلا اشووفكو على خيييييييييييييير يا اجمل اخــــــــــــــــــــــــوات
لا اله الا الله

هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551

كاتب الموضوعرسالة
عاشقة الاهلي
:: من كبار التريكاويه ::

عاشقة الاهلي

محل الاقامة : فلسطيــن
الوظيفة : طالبـــــة
بتشجع نادي إيه : الاهلــــــــــي
لاعبك المفضل : محمد ابو تريكة
::: : هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 Empty

مُساهمةموضوع: رد: هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة    هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 Icon_minitime2010-12-04, 4:50 pm

بجد جيت متاخرة جداااااااااااااا يا ريمو معلش انا قريت التوبيك وجيت ارد قطعت الكهربا (لعله خير ان شاء الله )

المهم بجد بجد بجد بجد هتوحشييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييينا جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
والله بجد يا ريمو الكل هنا هيفتقدك والمنتدي هيفقد احد ازهاره اللي بتديله الجمال بس ياااااااااااااااااااااريت تدوري علي حل قريب جدااااااااااااااااااااااااااااا والا هنروحلك احنا الكويت

تروحي وترجعيلنا بالف سلامة يياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب وخدي بالك من نفسك
semsema memo

semsema memo

محل الاقامة : جمهورية مصر العربية
الهوايات : الرياضة خصوصا كرة القدم
بتشجع نادي إيه : النادي الاهلي من غير تفكي
لاعبك المفضل : ابو تريكة ومتعب
::: : هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 34896247

مُساهمةموضوع: رد: هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة    هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 Icon_minitime2010-12-05, 2:44 am

ربنا يخليكوووووووووو ليااااااااااااااااااااا والله العظيم انا عمرى ماهلاقى اخواااات طيبين وجدعان وزى العسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل زيكو يا اجمـــــــــــــــل تريكاوية
والله ياميوسة انا من غيركو ببقى زى الاموات
باذن الله مش هغيب عنكو وهعمل كل حاجة عشان مبعدش ابدااااااااااااااااااا عنكوووووووووووو
دا اخر يوم ليا هنا لحد ماربنا يسهل وادخل تانى

اوعو تنسونىىىىىىىىىىىىىى يا اجمـــــــــــــــــــــــــل اخوااااااااااااات فالكون كله
انا بحبكووووووووووووووووووووو اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
اختكووووووووووو ريـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 116336 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 116336 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 116336 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 116336 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 116336 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 116336

هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551 هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 177551
عاشقة الطائر الحزين
:: مراقب سابق ::

:: مراقب سابق ::
عاشقة الطائر الحزين

محل الاقامة : المنصورة
الوظيفة : طالبة
الهوايات : الانترنت والكمبيوتر
بتشجع نادي إيه : اكيد يعنى الاهلى
لاعبك المفضل : ابو تريكة دى حاجة مؤكدة ط
::: : هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 Xco8k85i2ciu

مُساهمةموضوع: رد: هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة    هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 Icon_minitime2010-12-05, 6:39 pm

بجد والله انتى بتكلمى بجد

انا مش مصدقة والله هتسيبنا لمين بس

بجد ربنا يوفقك والله بجد

وترجعى بسلامة
AMR 14
:: تريكاوي عامل اللي عليه::

AMR 14

::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة    هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 Icon_minitime2010-12-06, 4:32 pm

اقتباس :
بالنسبة بس ملحوظة للاستاذ عاشق الظلام انت داخلتزق كدا ليه ياعم هو انا عملتلك حاجة اصلا دا حتى شكلك لسه مسجل انهاردةيعنى مسبقش لينا معرفه يعنى لو سمحت بلاش كدا والحمد لله الحمد لله انابعرف كويس اوى اختار صورى تمام كدا
اكيد طبعا وصورتك جميله جدا بسم اللله ما شاء اله على زوقك

بس انا بضحك معاكى ويا رب ما تكونى زعلتى هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 420156
وفاء الادهم

وفاء الادهم

محل الاقامة : فلسطين
الهوايات : المطالعة والتغيير والعمل
بتشجع نادي إيه : الاهلي

مُساهمةموضوع: رد: هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة    هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 Icon_minitime2010-12-06, 4:37 pm

انا متاسفة اني جيت متاخرة بس انتي عارفة يا ريم وضعي
ربنا يوفقك وترجعي لينا بالسلامة ركزي بشغلك وخلي بالك من نفسك ربنا معاكي يا حبيبتي.
AMR 14

AMR 14

مُساهمةموضوع: رد: هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة    هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة  - صفحة 2 Icon_minitime2010-12-06, 4:42 pm

اقتباس :
انا متاسفة اني جيت متاخرة بس انتي عارفة يا ريم وضعي

اكيد طبعا اتاخرتى فى الاتوبيسات ههههههههههه

هتوحشوووووووووووووونى اوى ياتريكاويـــــــــــــــة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2