تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

الاسره الديمقراطيه

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
my life so far
:: تريكاوي عامل اللي عليه::

:: تريكاوي عامل اللي عليه::
my life so far

محل الاقامة : الدنيا
الوظيفة : طالبه
الهوايات : القرايه والشعر والسفر
بتشجع نادي إيه : الاهلي
لاعبك المفضل : محمد ابو تريكه
::: : لم يحصل علي أوسمة

الاسره الديمقراطيه Empty
مُساهمةموضوع: الاسره الديمقراطيه   الاسره الديمقراطيه Icon_minitime2011-05-27, 8:05 pm

شوفتي يامصر اه اه اه هما دول ولادك والله اه هما ولادك

كنت فاكرهم نسينك وهيسبوكي ويمشو زي زويل والبرادعي ويقول مش عارفه ايه

سيبك انتي الاصلي اصلي

اهو هما دول ولادك من اكتر مكان فاسد قررو وفي ميدان التحرير اتجمعو

اما بقا الاسره الملكيه اقصد الجمهوره يووه قصدي الي كانت جمهوريه

مبارك وعلاء وجمال اه شوفتو كنت هسني ماما سوزان بتاعت البتنجان اصدي بتاعت الثقافه والاطفال وتنميه الاسر والوعي ومش عارف ايه اه ياعيني محنا شعب غلبان بيضحك عليه بكلمه والسلام والدليل اكتشفنا ووقفنا بعد 30 سنه ييييييييييه دا بئا عمر تاني ماتت ناس وعاشت ناس وسرقت ناس واتسرقت ناس وبكت ناس وفرحت ناس وناس وناس ونا واقفه اتفرج وفجاءه من علي مكان مليش في مكان الفيس بوك قررو ويوم والتاني هوب اتجمعو وبجسم مقتول ومخ صاحي وصوت عالي واطفال بتنادي (لا للفساد لا للتخريب لالالالا ارحل )(الشعب يريد اسقاط النظام)واسقطت الوزاره واسقطت الوزاره معادا كام وزير كدا اصلهم كانو غلين عليه من الاخر سرقو سوا اسره مع بعضيهم

ايه دا بوصو هناك اخيرا شمس جديده نضيفه وهوا الله هوا اخيرا هنعيش ونشوف مصر فوق بعد خراب ودمار وعيون سهرانه مش عارفه تنام او خايفه تنام

وفي مره من المرات ياجماعه واحد ماشي في الشارع اتشد اشتباه وياه لو كان نطق وقال في ايه هوا بس بيتشد علي البوكس ومفيش غير كلمه بتتردد وتتعاد طوارئ طوارئ ولو مش عاجبك يابقا بدل البوكس علي القبر وهتتاخد اه طب والعيال مين هيشلهم الاحسن تتحبس اربع سنين حبس احتياطي او اعتباطي الي يعجبكو ياعني في الاخر حبس

متخفوش لغينا الماده ديا

ودي كانت اسره الديمقراطيه وياسلام بئا علي دي ديمقراطيه مالها جميله رئيس مسك الحكم 30 سنه ايه مهي ديمقراطيه اهيه

وواحد بيدخل في شؤن الدوله وشويا وكان هيبئا بدل ابن الرئيس هووووش انا الرئيس دي اجمد ديمقراطيه

ويوم ممات حفيد مبارك اتقلبت القنوات ياسلام طب مافلسطين بيموت فيها الاف والاف ياساتر يارب علي التفاق

ونا واقفه بتفرج ماسكه قلمي وبكتب ونادي وياريت حد بيسمع ويقولي حتي اسكتي يابت انتي واتكلم ليه هووووش هوووووووش اسكتي ساكته او اتكلمي دانتي ان رحتي وجيتي عيله هههههههههههه

سلام يا اسره الديمقراطيه دلؤتي نفسي اودلكو عيش وحلاوه في الزنزانه وقولك ازيك يارئيس الديمقراطيه ياصاحب الديمقراطيه يابو 80 مليار جنيه

الاسره الديمقراطيه

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1