تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

ابتديت اخاف عالدوري

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد ميدو
:: تريكاوي ناشئ ::

محمد ميدو

::: : لم يحصل علي أوسمة

ابتديت اخاف عالدوري Empty
مُساهمةموضوع: ابتديت اخاف عالدوري   ابتديت اخاف عالدوري Icon_minitime2009-04-28, 8:08 pm

الاسماعيلي مقطع الزمالك والاهلي ماشاء الله عايز حد يجيبله اجوان غير لاعيبته ومانويل جوزيه اللهم لاحسد مبقاش بيفكر والتحكيم لاتعليق عليه متعودين على كده واهتزاز تام في الفريق
abotreka_lover
:: مشرف سابق ::

:: مشرف سابق ::
abotreka_lover

محل الاقامة : مع تريكة ف اى مكان
الوظيفة : طالبه
الهوايات : الاهلى وتريكه وميسي وبـــس
بتشجع نادي إيه : الاهلى وبرشلونه
لاعبك المفضل : ابوتريكه وميسى
::: : ابريل 2009

مُساهمةموضوع: رد: ابتديت اخاف عالدوري   ابتديت اخاف عالدوري Icon_minitime2009-04-28, 8:21 pm

الصراحه عندك حق انا كنت بتفرج دلوقتى على الاسماعيلى والزمالك

هو مقطعه وبس ههههه ده مقطعه ومبهدلوا وعامل كل حاجه فيها

وممسخره ...study

وانا فعلا خايفه على الاهلى اوى اوى ابتديت اخاف عالدوري 116283 .... بس تعرف باذن الله لو التحكيم فضل كده

انامتاكده باذن الله يعنى ان الاهلى هيفوزcheers لانه مظلوم (مع ان الاهلى طبعا اتظلم

كتيررررررررررر ومافزش بحاجه وطبعا اشهرهم النجم الساحلى بس يلا انا مش عايزه

افتكر الماتش ده)ابتديت اخاف عالدوري 686774 ....

وجوزيه فعلا بقت كل تصرفاته مش صح خالص ابتديت اخاف عالدوري 89838 ... بس برضه انا مطمنه شويه عليه

اه اصل مش معقول الراجل يعنى علشان غلط مره واتنين او حتى تلاته نقول كده عنه يعنى دى حاجه تنرفزابتديت اخاف عالدوري 773554 ..

... المهم اننا كلنا ندعى للاهلى وربنا اكيد هيعمل اللى فى مصلحه للاهلى ...

يلا ندعى ...cheers يارب انصر الاهلى على كل اعدائه وكل كارهيه وكل حاقديه ياربcheers ...

يارب الاهلى يفوز ببطوله الدورى ودورى الابطال وكل البطولات التى
يشترك فيها يارب ... يارب ..يارب..يارب..ياربcheers cheers

Exclamation وشكرا يا محمد على الموضوع المهم ده ..Exclamation
اسامه الفداوي
:: تريكاوي محدش قده ::

::: : ابتديت اخاف عالدوري Empty

مُساهمةموضوع: رد: ابتديت اخاف عالدوري   ابتديت اخاف عالدوري Icon_minitime2009-04-28, 8:27 pm

ابتديت اخاف عالدوري 746579
السلام عليكم
لا تقلقوا يا اهلاويه ابدا وتذكروا قول الله عز وجل(ويمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين)
وارجو ان تفهموا جيدا ما ارمي اليه باستشهادي بالايه الكريمه بعد المسلسل الفاضح الذي تدور
حلقاته وقت كتابه هذه الكلمات بين نصفي البيضه الابيض والاصفر والتمثيليه المشبوه والتي وقف
لها فهيم عمر ولا حول له ولا قوه ابوها راضي وانا راضي مالك بينا يافهيم
شكرا لكم
التريكة الصغير

التريكة الصغير

محل الاقامة : مصر
بتشجع نادي إيه : الاهلى
لاعبك المفضل : محمد ابوتريكة

مُساهمةموضوع: رد: ابتديت اخاف عالدوري   ابتديت اخاف عالدوري Icon_minitime2009-04-28, 9:17 pm

فعلا انا معاك يا اسامة وفهمت انت قصدك ع الماتش بتاع الزمالك والاسماعيلى وفعلا كانت تمثيلية وقحة جدا
وشكرا يا ميدو عندك حق دى مشكلة فعلا بس لو ربنا اراد نأخد الدورى هنأخده عصب عن اى حد
محمد ميدو

محمد ميدو

مُساهمةموضوع: رد: ابتديت اخاف عالدوري   ابتديت اخاف عالدوري Icon_minitime2009-04-29, 12:24 am

وايه المشكلة اما يتواطئوا اللاعيبة هما اللي كسفونا كنت مراهن واحد زملكاوي قلتلو هتفوتو المتش بس احنا هنكسب الاربع متشات بتوعنا بس بعد متش انبي اعتقد الدوري هيضيع وكله بسبب الاستهتار مع المحلة والشرطة والمقاولون ( لما لعبنا 9 ) وفي متشات كمان فلتنا فيها زي الزمالك والبترول وفي متشات فلتنا من هزايم تقيلة زي المصري والاسماعيلي بالقاهرة اعتقد لو راح الدوري لانلوم الا اللي قال هناخده بفرق 15 نقطة

ابتديت اخاف عالدوري

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» لعبة احب--- اكره----- اخاف
صفحة 1 من اصل 1