تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

حرام بجد يا اهلي

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
اسامه الفداوي
:: تريكاوي محدش قده ::

::: : حرام بجد يا اهلي - صفحة 2 Empty

حرام بجد يا اهلي - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: حرام بجد يا اهلي   حرام بجد يا اهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-05-03, 1:25 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

حرام بجد يا اهلي - صفحة 2 746579

لا اعلم ما الذي يحدث ؟؟ما هي الاشياء التي خفيت عنا داخل والفريق ولا نعلم نحن عنها شئ
الاحوال تتردي والروح خرجت ولم تعد وعندما تعود يكون الوقت قد فات ولا ينفع معها اي شئ
المستوي ينهار والاداء اختلف كثيرا والبطولات تضيع الواحده تلو الاخري والاداره التي صفقنا لها
كثيرا واشدنا بحكمتها اكثر وقفت عاجزه امام ما يحدث وكانها اخذت مكان ابو الهول تشاهد ولكنها كجلمود
صخر حطه السيل من عل....اريد ان يخرجني احد من حاله الحزن التي تملكتني ولكني اكاد اجن من هول
ما حدث الليله ..سلبيه غير طبيعيه لم نعدها في لاعبي الاهلي ..وقفوا مشدوهين وانصاف اللاعبين يسجلون
في مرمي الاهلي الذي كان يوما محرما علي كل من يقابل الاهلي ولكنه الان بات مستباحا للجميع
الحكام وقلنا فيهم ما قلنا وكفي غياب الجماهير ولا تعليق ..تصرفات جوزيه التخريفيه التي زادت عن الحد
ولاول مره نسمع عن تمردات داخل الفريق وهي اشياء غريبه علي الاهلي علي مدي تاريخه فهذا دروجبا
يمزق الورقه المدون فيها اسماء اللاعبين المختارين..وهذا حسين علي يعلن انه ليس حزينا لعدم لعبه
لانه سيستخدم حقه في فسخ عقده مع النادي لعدم لعبه نسبه ال10%القانونيه..وذاك سيد معوض يخرج علينا ليقول
انه لن يبقي في الاهلي بعد الان واخيرا الكابتن احمد اجوال سابقا يخرج بعد مباراه القمه ليقول تصريحات خايبه
لا تخرج من واحد ممن تربوا في النادي وتمرغوا في ترابه ..وقبلهم كابتن منتخب مصر يخرج علينا كل يوم بانه لو استمر
جوزيه في تغييره كل مباراه فسوف يوافق علي العروض التي تأتيه من كل مكان!!!!!!!!!!!!!اشياء غريبه وجديده علي الاهلي
ومازالت الاداره تشاهد من بعيد ولكن بلا حراك...الي متي الصمت؟؟هل تنتظرون كوارث اكثر من نلك التي
نتفاجئ بها كل يوم ما بين خروج من كأس مصر ونتائج هزيله في كأس العالم للانديه ثم اهتزاز غير طبيعي
في الدوري المحلي حتي بات اقرب للضياع منه الي دخول دولاب بطولات الاهلي واخيرا الخروج من دور السته عشر في دوري الانديه
الابطال والتحول الي الكونفيدراليه وحتي الان لم نري جديد فهل يجيرنا الله من هذا الصمت الغريب..الا يكفي ما يحدث لنا
من مصائب من الجميع صحافه واعلام وفضائيات واتحاد كره وحكام وحتي الجماهير الاخري..اقسم لكم اني فجعت
برساله علي الهاتف من ابن خالتي الزمالكاوي القاهري وكان هذا نصها(دلع عيني دلع...كانو عملها وخلع)و
نسي سيادته الموقعه الحربيه المسماه ببني عبيد وليس هذا موضوعنا ولكن هل وصل الحال بنا للشماته
وليست بغريبه عليهم فقد اعتدناها منهم من اخوانهم الصفر ولكن يبقي صمت الاداره هو القضيه الرئيسيه
والتي ستجر خلفها مصائب وبلايا لن نستطيع طيها بسهوله والحل هو اعاده الغربله وبتر العناصر الفاسده
مهما كان اسمها ونجوميتها وفتح الكيسه شويه لضم اقوي العناصر واعاده تقييم البعض مثل فلافيو وجيلبرتو
وجدوي بقائهم من عدمه والبحث عن مدرب جديد مهما كان راتبه بعد احساس جوزيه بالقرف من كل مصر
وقد نضب معينه وبات الاستفاده من قدراته امرا عسيرا في ظل اصراره علي الرحيل بعد نهايه عقده وليكن من الان
ولا ننتظر لنهايه الموسم القادم حتي بدأ مع اللاعبين الجدد وحتي لو ادي ذلك لضياع بطولات الموسم القادم
كلها وإختم كلماتي بتوجيه الدعوه للجماهير لمؤازه الفريق في وقت يحتاج فيه لكل صوت مشجع ولا يجب يا جماهير
الاهلي ان نري فرق تعاني الامرين وتلتف حولها جماهيرها بكل قوه بينما نحن عاجزين ومعجبين بما أل اليه حال
فريقنا البطل
يا مسئولي الاهلي..النادي وجماهيره امانه في اعناقكم فهل تكونوا علي قدر المسئوليه..ام ترحلون في
صمت وتتركوا الرايه لمن يستطيع ان يعيد الاهلي ويعيد له حقوقه الضائعه..اتمني

كاتب الموضوعرسالة
اسامه الفداوي

مُساهمةموضوع: رد: حرام بجد يا اهلي   حرام بجد يا اهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-05-05, 12:05 pm

طبعا ياهند انتي ولورا
دا حوار بينكما وانا خارج هذا الحوار ولكني
نسيت شكرا لورا لانها طمنتنا عليكي و
نسيت اقولك حمد علي السلامه ولا عملتيها تاني تجيبي ولي
امرك ومعاكي شهاده تريكاويه بعذر مقبول للغياب ولا فيها قرص ودن
Laughing Exclamation
تقبلوا التحيه وللجميع كل الاحترام

دودي دو

دودي دو

محل الاقامة : بعيدة عن مصر
الوظيفة : طالبة
بتشجع نادي إيه : طبعا الأهلـي
لاعبك المفضل : بــــوتـريـكـة

مُساهمةموضوع: رد: حرام بجد يا اهلي   حرام بجد يا اهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-05-05, 11:19 pm

اسامه الفداوي كتب:

والله يا هند ما قادر انطق بكلمه بعد كلامك
وعلي رأي لورا فقد كفيتي ووفيتي
واعتقد ان ردك هذا يستحق ان يكون موضوع مستقل بذاته
ويكون تحت اسم(خواطر اهلاويه مصدومه)
يعني معنديش اكتر من اني ارفع القبعه احتراما لكلامك
وايضا تعاطفا مع حالتك التي وصلت لها عقب علمك بالخبر
المفجع علينا كلنا واكيد انا كنت ات قرار صعب شويه
لكني تراجعت سريعا لانني لم اجد غيركم افش فيه غلي
Laughing
كان الله في العون وشكرا يا دودي
وياريت تشوفي مقالي منور السوبر علي اللينك التالي
http://www.superkoora.com/ar_super_artical.php?id=2334
تقبلي تحياتي
Exclamation Exclamation Exclamation

انا مش عارفة أروح فين من كلامك ده يا أسامة
بس فعلا المباراة دي بالنسبة برغم المستوى اللي انا عارفاه للأهلي برده متوقعتش كدة
وهو اكيد الاهلي طلع عشان انا مشفتش المباراة يعني ..هههه ..لو شفتها النتيجة كانت هتفرق ههه
المهم يعني تسلم يا أسامة ده انت اللي كفيت ووفيت وبعد كلامك المفروض مفيش كلام تاني
وانا طبعا يشرفني إني أرد على مقالك وانا فعلا رديت
تسلم يا أسامة
دودي دو

دودي دو

محل الاقامة : بعيدة عن مصر
الوظيفة : طالبة
بتشجع نادي إيه : طبعا الأهلـي
لاعبك المفضل : بــــوتـريـكـة

مُساهمةموضوع: رد: حرام بجد يا اهلي   حرام بجد يا اهلي - صفحة 2 Icon_minitime2009-05-05, 11:28 pm

اسامه الفداوي كتب:

طبعا ياهند انتي ولورا
دا حوار بينكما وانا خارج هذا الحوار

على فكرة يا أسامة مش من حقك أبدا إنك تقول كدة
انت تدخل في أي وقت يا أوس أوس ومن غير ماتخبط كمان
ولكني
نسيت شكرا لورا لانها طمنتنا عليكي

لورا فعلا جدعة وانا كمان بشكرها
و
نسيت اقولك حمد علي السلامه

الله يسلمك يارب