تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
تريكة دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تريكة دوت كوم

الفيديوالفيديو  أهداف ابو تريكهأهداف ابو تريكه  أحدث الصورأحدث الصور  خلفيات ابو تريكهخلفيات ابو تريكه  رئيسية الموقع  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دردشة التريكاويه  راسلنا  دخولدخول  

شاطر | 

ولنا ملاحظه

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

ولنا ملاحظه - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-24, 4:32 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

ساعات ساعات أحب عمري واعشق الحاجات وساعات أتضايق والعن الحاجات والأخير كان شعوري في الساعات ألتاليه لمباراة الأهلي والحدود أنا وكل الاهلاويه اعلم وأنا اكتب هذه السطور أن الكثير من الاهلاويه حزنوا لهذا التعادل الذي أوقف انتصارات الأهلي وآخرين كانوا غاضبين غير راضيين وغير قانعين وأنا من هؤلاء ولكن بما أن المباراة انتهت دعونا نفكر في أسباب هذا التعادل وسأطرح عليكم بعض الملاحظات التي أراها سبب من أسباب تعادل الأهلي مع فريق المدرب المجتهد طارق العشري ومن أهم هذه الملاحظات ضعف لاعبي الارتكاز في الأهلي حيث أن حسام عاشور واحمد فتحي ومن وجهة نظري ألشخصيه لا يصلحا لشغل مركز الارتكاز في العملاق القاهري فالأول تمريراته معظمها خاطئة غير انه بطئ جدا في إخراج الكره من قدمه واقصد هنا عاشور والثاني لا يملك سوي مجهود نعم هو لاعب مجهوده وفير لكنه لا يفكر في كيفية التصرف بالكره واقصد هنا احمد فتحي قطعا عزيزي القارئ ستذكرني بهدفه في مرمي طلائع الجيش الموسم الماضي والرد موجود وهو أن لاعب النادي الأهلي منتظر منه دائما أن يكون علي مستوي فانلة النادي الأهلي واسم هذا النادي العظيم والعظمة لله وليس دائم الإبداع لكن يجب أن يملك العقل في كل مباريات الفريق في تصرفه بالكره لا أن يكون مستواه جيد في مباراة أو اثنين وإذا نظرنا لتمريرات احمد فتحي نجد دائما أن 90% منها في أقدام الخصوم وان تسديداته خارج إطار المرمي ولو تذكر عزيزي القارئ هدف فتحي في مرمي كوتي فوار في غانا 2008 عليك أن تتذكر أن الكره كانت ذاهبة أدراج الرياح لولا أنها ضربت في أقدام مدافع كوتي فوار ومع هذا نجد إصرار غريب علي مشاركته والملاحظة الثانية تكمن في بقاء فنان الشعب ابوتريكه في الملعب رغم بعده عن مستواه في مباراة الحدود فرغم حبي لتريكه إلا أني أري أن حسام ألبدري كان عليه سحب تريكه مبكرا عن الوقت الذي سحبه فيه لان كان بادي علي تريكه بعده الكامل عن مستواه من اوخر الشوط الأول ونفس الأمر ينطبق علي بركات وانتقل سريعا لتغيير احمد علي المجتهد الذي كان يؤدي واجبات مركزه علي أحسن ما يكون لماذا سحبه حسام ألبدري وابقي علي فتحي في الملعب وما سر دخول اينو ولماذا لم يبدأ حسام بالمحمدي رغم نشاطه الغير عادي عند دخوله ولماذا لم يدفع ألبدري باسامه حسني بجانب فرانسيس لزيادة القدرة الهجومية للفريق في الدقائق الاخيره علي مرمي الحرس دي ملاحظاتي علي مباراة الأهلي والحرس وشايف من وجهة نظري إن للنقاط السابق ذكرها سبب في خروج اللقاء علي نتيجة التعادل بقي أن أؤكد أن التعادل ليس نتيجة سيئة خاصة حينما يكون مع فريق محترم ومنظم بقيمة حرس الحدود لكن علينا دراسة هذا التعادل جيدا لتصحيح الأخطاء الموجودة ومستني ملاحظاتكم لان أكيد لك عزيزي القارئ ملاحظات .

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-25, 2:36 am

ميرسي ياندي جدا علي تواصلك المحترم جدا مع الموضوع وفعلا حسام البدري لازم يركز وميرسي تاني مره علي التفاعل اللي اضاف كتير للموضوع والمقال ميرسي ياندي
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-25, 2:37 am

سلمي ميرسي علي ردك والغريب انك كنت متوقعه الخساره ليه انا معرفش ياريت تتواصلي معانا في المقال وتقولي وبحييكي علي اسلوبك المحترم اللذي ينم عن تفتح رائع في التفكير ميرسي اوي علي مناقشتك الرائعه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-25, 2:39 am

سلمي ميرسي علي ردك والغريب انك كنت متوقعه الخساره ليه انا معرفش ياريت تتواصلي معانا في المقال وتقولي وبحييكي علي اسلوبك المحترم اللذي ينم عن تفتح رائع في التفكير ميرسي اوي علي مناقشتك الرائعه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-25, 2:39 am

زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-25, 2:40 am

زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-25, 2:40 am

زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-25, 2:41 am

دلوعتنا ميرسي جدا علي تقديرك واحترامك للموضوع رغم انك مشوفتيش الماتش ميرسي علي زوقك
AmiRa 3mR
:: من كبار التريكاويه ::

:: من كبار التريكاويه ::
AmiRa 3mR

محل الاقامة : Balady
الوظيفة : Student
الهوايات : El tarekh / Reading/EL AHLY
بتشجع نادي إيه : MY best team :El Ahly
لاعبك المفضل : treika we bas
::: : ولنا ملاحظه - صفحة 2 34896247

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-25, 2:50 am

لا شكر على واجب فعلا انا برد على اى موضوع يعجبنى والموضوع عجبنى فرديت وده طبعا بفضل مجهودك ومواضيعك الجميييييييييييييييييلة

تحيتى / دلوعة التريكاوية
ملك على
:: تريكاوي نشيط ::

:: تريكاوي نشيط ::
ملك على

محل الاقامة : مصر
الوظيفة : لاعيبه كورة يد وبلعب ف نا
الهوايات : اليد وكرة القدم
بتشجع نادي إيه : الاهلى فوق الجميع
فريق
لاعبك المفضل : الاهلى حبيبى وبحب تريكه
::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-25, 3:13 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
موضوعك يا ك/ ميدو يستحق المناقشه
فرانسيس لسه مش اتعود على تريكه وبركات وبركات برضو لسه راجع من اصابه
وان شاء الله لما متعب يرجع يبقى الاهلى كدة تمام وشوف الاهلى هيبقى ازاى
وان شاء الله ناخد الدورى والكاس وكل البطولات
"ملك على" ملوكه"
Exclamation Smile
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-25, 3:39 am

دلوعه ميرسي اوي علي تواصلك معانا مره تانيه ميرسي
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-25, 3:40 am

ميرسي ليكي جدا ياملك علي رمناقشتك المحترمه جدا ويارب الاهلي يبقي كويس واشكر ملاحظتك ميرسي
Lmlm Ham
:: تريكاوي محدش قده ::

:: تريكاوي محدش قده ::
Lmlm Ham

محل الاقامة : 10th Ramadan
بتشجع نادي إيه : Ahly..Egypt
لاعبك المفضل : TrIkAaAaA
::: : لم يحصل علي أوسمة

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-26, 2:29 am

ميرسي على ذوقك يا ميدو
وردي على سؤالك كان في كلامي الأول

وهقولوا تاني وهو إنهم بيلعبوا بالطريقة دي بقالهم حوالي سنتين ودي التالتة

وإحنا ده الموسم الأول لينا بالطريقة الجميلة دي

علشان كده طارق العشري هيبقى فاهم كويس قوي إحنا هنلعب إزاي

واللاعيبة كمان بتاعت حرس تعرف إزاي توقعنا بطريقتهم لإنهم على خبرة أكبر مننا
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-08-26, 2:33 am

طب انا اققولك ايه ميرسي عالتفاعل الجميل وميرسي عالتواصل الهايل وميرسي انك بتردي علي مقالاتي بامانه معنديش كلام غير ميرسي علي كل حاجه وربنا يوفقك ويسعدك في حياتك الخاصه والعلميه
عاشقه احمد فتحى
:: تريكاوي شغاااال ::

:: تريكاوي شغاااال ::
عاشقه احمد فتحى

بتشجع نادي إيه : طبعا الاهلى

لاعبك المفضل : احمد فتحى
::: : مسابقة القصة القصيرة

مُساهمةموضوع: رد: ولنا ملاحظه   ولنا ملاحظه - صفحة 2 Icon_minitime2009-09-06, 10:03 pm

اولا اكيد كلامك كويس معظمه صح بس اكيد مش كله

انا كنت متاكده انا احنا مش هنفوز على الحرس...اكيد عارف ليه لانه
بيلعبوا باللعبه دى قبلنا بكتـيـــــــر...
النقطه التانيه تتمثل فى احمد فتحى..طبعا انا مش موافقه على كلامك
يعنى لو جون الطلائع صدفه تبقى احلى صدفه حصلت للاهلى لاننا اخدنا الدورى بعدها
ولو جون كوتى فوار صدفه..يبقى احتراف احمد فتحى صدفه..وعروض الاحتراف اللى بعد كده كلها صدفه
لو مستواه مكنتش كويس فى ماتش الحرس يبقى مش لوحده..كان ابو تريكه وبركات ووائل جمعه واحمد فتحى
دور فى اوراقك هتلاقى احمد فتحى نجم يستحق الاشاده من الجميع
واخر كلامى سلام

ولنا ملاحظه

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2